Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen.
Ik wil een backup maken van mijn harde schijf.
Met welk programma kan dat het beste.
Ik wil het op een externe schijf zeten.
Ik heb w8

met vr groeten,
Winand
 
Bekijk eens deze gratis: AOMEI Backupper 1.6

Systeemback-up: één-klik back-up van alle data van systeemschijf, inclusief systeembestanden en geïnstalleerde applicaties zonder het draaiende systeem te vertragen.
Schijf back-up: harde schijven back-uppen, inclusief MBR disk, GPT disk, externe harde schijven, USB disk en andere opslagapparaten.
Partitie back-up: partities of dynamische volumes back-uppen. Eén of meerdere partities/dynamische volumes (inclusief dynamisch systeem volume) back-uppen als image-bestand.
Back-ups plannen: Automatische systeem of data back-uppen (dagelijks, wekelijks, maandelijks).
Herstel: het systeem, de hele schijf of een partitie herstellen. Of alleen bepaalde bestanden zonder de gehele back-up terug te zetten.
Schijven klonen: kopieer een harde schijf naar een andere zonder eerst een image-bestand aan te maken. Partities kunnen worden geschaald tijdens het kloonproces. Met ondersteuning voor solid state drives (SSD).
Partities klonen: een exacte kopie van een partitie of dynamische volume maken en deze overzetten naar een andere schijf of partitie.
Verder ondersteuning voor NAS, GPT & UEFI Boot, incrementele & differentiële back-ups, encryptie en compressie, bestanden integriteitschecker en aanmaken bootable rescue CD.
Ondersteuning voor Windows 8/7/Vista/XP en Server 2003/2008/2012 (32/64-bit)
Best Free Backup Software for Windows 8, 7, Vista, XP and Server 2003, 2008, 2012
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan