Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Hoi maatjes,
[1] Zoals jullie zien, ben ik terug van weggeweest.;)
[2] Probleem: ;!Ik doe het eigenlijk nooit, maar ik las er een artikel over en wou eens SDExporer proberen. Nieuw geïnstalleerd natuurlijk. Dubbel klikken zou een map moeten openen die toelaat om rechtstreeks te kopiëren, etc. Zowel op de map of op het icoon in (mijn) Computer klikken geeft als resultaat: >> Windows Verkenner werkt niet meer en is afgesloten<<. Ze start daarna wel vanzelf weer op, maar ik ben uit de map weg.
Ander heb ik nooit crashes met Windows Explorer. Alléén bij het klikken op SDExplorer dus.
Wat kan dat zijn?
Beste groeten en iedereen het beste gewenst vooral je-weet-wel-wie.
Walter
 
Qt,
Zo is dat. Tot nu toe gebruikte ik SkyDrive zonder SDExplorer. Ik ben ook ingelogd met mijn ID. Dus, zou het moeten werken. Vraag ik te veel van mijn Pc'tje en zou het helpen moest ik de visuele weergave minder veeleisend instellen?
MvG
Walter
 
ik heb juist de moeite genomen om eerst skydrive te installeren en deze te activeren met mijn windows live ID
daarop heb ik dan de SD explorer geinstalleerd ....deze gaf eerst een fout melding toen ik deze wilde gebruiken ...
ik moest eerst de cookies opruimen in de IE explorer ...nadat deze opgeruimd waren werkte de SDexplorer perfect
zoals je kunt zien in de afbeelding ..
Bekijk bijlage 8650 Bekijk bijlage 8651

aanvulling ...in het tekst bestand meegeleverdt met de sdexplorer staat vermeld ( dit is vrij vertaalt uit het engels )
dat indien er fouten vastgesteldt worden ...dat je dan dient te controleren op een bijgewerkte versie van de SDexplorer..
 
Qt,
Ik heb gedaan wat je voorstelde: de cookies verwijderd en tegelijk ook de geschiedenis van IE9. Ook opnieuw geïnstalleerd. En... wonderbovenwonder: het wérkt!!!
Hoe kan dat? Ik heb wel geen foutmelding gekregen. Eerst vroeg Windows om mijn Live ID en kreeg ik de gelegenheid om te activeren. Wat ik ook gedaan heb zijn de visuele effecten vereenvoudigen. Hierdoor vind ik dat alles rustiger is om mee te werken en dat de vensters ook sneller wisselen.
Bedankt voor de hulp. Nu hoop ik dat het blijft, want cookies verwijderen om het te doen werken is toch vreemd.
MvG |||| WW
 
je weet ook dat windows soms zijn kuren heeft ...deze is er dan zo ééntje ..al bij al this verholpen ;)
ik maak om de week met pctune up van avg een scan , deze ruimt dan ook al de restanten op zoals cookies ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan