Status
Niet open voor verdere reacties.
Nijltjetweety en Wivy,

Het probleem is niet opgelost .Ik had nu gedacht om mijn printer op Win XP te uninstalleren via een bepaalde weg, gezocht op Google, maar geen juiste weg gevonden? Weten jullie er een?
Een tweede probleem: ik heb op een tweede HD op dezelfde pc Windows 7 ultimate 64 bits geïnstalleerd, maar mijn printer is niet compatibel aan deze 64 bits. Heb reeds via www.hp.be een "gepaste driver " geinstalleerd, maar helpt niet . Ik vrees dat ik een nieuwe printer zal moeten kopen voor Windows 7?
Graag jullie raad.
Dank
Koekoek
 
Deïnstalleren printer: Start=> Printers, Openen, de te verwijderen printer kiezen, rechts klikken => verwijderen en klaar is kees.
De hulpprogramma's van de printer verwijderen met config.scherm => software verwijderen. Dan zitten we terug in het begin van deze Topic: Wat staat er op de cd van de printer, zodanig dat je geen verkeerde applicaties verwijderd????
grtz.wivy

ps: welke printer is het van HP, type??? Dit heb ik nog nergens gelezen me dunkt.
 
Laatst bewerkt:
Beste Wivy,
Mijn printer is een HP Photosmart C3180.
Het probleem van die unload is opgelost: ik heb op google ingetypt: uninstall Hp.... en kwam ik op een prog. : HP All in one Series Web Release en "uitvoeren" ( 5x werd gevraagd), er kwam een uninstalling process, maar mijn printer functioneerde nadien gewoon verder, zelfs vanuit mijn tweede schijf met Windows 7 ultimate. Bij opstarten op Win XP ben ik die UNLOAD....... venster kwijt ?????

Van harte dank voor de hulp.

Koekoek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan