Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik zit met een Probleem

Soms (niet elke dag ) gaat er ineens een blauw scherm aan,het duurt maar 1 seconde en dan start de pc terug op.
Kent iemand dit probleem aub.

Groetjes
icon8.gif
[OPLOSSING]Computer is besmet met virus of wel spyware, beste is goede software tegen virussen en spyware te installeren.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo
Ik zit met een Probleem

Soms (niet elke dag ) gaat er ineens een blauw scherm aan,het duurt maar 1 seconde en dan start de pc terug op.
Kent iemand dit probleem aub.

Groetjes
icon8.gif

Bureaublad - Deze Computer - Rechts klikken - Eigenschappen - Tabblad Geavanceerd - Opstart en herstelinstellingen - Instellingen - "De computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken.
Dan blijft de foutmelding staan en hebt u de tijd om deze over te nemen en hier te posten.
Daarna kunt u het vinkje terug plaatsen.
 
ik heb dit probleem ook voorgehad en heb mijn pc eens grondig uitgeblazen en het was opgelost.
hopelijk heb je er iets aan.
grtjes buster
 
Ook hier al meegemaakt,oorzaak was sata kabel van HDD.
 
Hallo Buster
Ja dat zou mogelijk zijn
Ik ga hem eens uitkuisen.

[Start samen voegen van bericht]Zou wel eens kunnen[Stop samen voegen van bericht]
Bedankt hoor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tool BSD

Tool BSD

Hier een tooltjt dat de oorzaak van een BSD kan weergeven, soms kan je het zien/soms niet.

De link: BSD-Tool

grtz wivy
 
omdat je,je pc toch geformateerd hebt voorzie hem direkt van een goede anti-Mal en Spysoftware zodat je dit in de toekomst kan vermijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan