Windows 10 Bleuthooth kan niet worden ingeschakeld

Dell Precision 4700 8 Gb Intel(R) core I7 3940XM cpu 3GHz Windows 10 PRO Versie 22H2 (19045.4291)

Volledig updates zijn gedaan Ook de bleuthooth driver " Dell Wireless 380 BLeuthoot 4.0 Module" sta zuiver geinstalleerd
Toch kan ik de bleuthooth niet ingeschakeld krijgen. Kan me iemand zeggen hoe ?
 
Werkt de gewone, standaardmethode niet ?

Om Bluetooth in te schakelen op een Windows-laptop, volg je deze stappen:

1. Klik op het Windows Startmenu.
2. Typ "Bluetooth" in het zoekvak en selecteer "Bluetooth- en andere apparateninstellingen" in de zoekresultaten. Dit opent het instellingenvenster voor Bluetooth.
3. In het Bluetooth-instellingenvenster, zorg ervoor dat de schakelaar onder "Bluetooth" is ingesteld op "Aan". Als het al is ingeschakeld, dan is Bluetooth al actief.
4. Als je een Bluetooth-apparaat wilt koppelen, klik dan op "Apparaat toevoegen" en volg de instructies om het gewenste apparaat te koppelen.

Dat zou het moeten zijn!

Als het niet werkt : boodschappen of meldingen te zien ? zo ja, even screenshot delen ...
 
Deze knop springt steeds terug op UIT een paar andere drivers geïnstalleerd Maar steeds hetzelfde Bij intel naar een driver gaan zoeken op chipet Maar zeggen dat er geen driver voor is

20240422_084037.jpg
 

Bijlagen

  • 20240422_083901.jpg
    20240422_083901.jpg
    87.9 KB · Weergaven: 13
De laatste screenshot van apparaatbeheer laat zien dat voor de laptop het apparaat Bluetooth blijkbaar goed geconfigureerd is. Als dat niet zo mocht zijn zou je een uitroepteken en icoontje zien bij het apparaat en hier lijkt alles OK.

De enige conclusie die ik zie is dan ook dat de driver (ook al heb je de meest recente geinstalleerd) niet compatibel is met Windows 11 of toch alleszins het niet doet ...
 
PhillipV den win 10 pro sta er op Maar ik ben zelf echt gene opgever Blijven proberen en blijven proberen.....en te schoon om waar te zijn. Heb de laptop open gemaakt kaartje verwijderen Kontakten met droge lucht zuiver gespoten. EN tot grote vreugde blijft de knop Bleuthooth aan staan en herkent alles Alle bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan