Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Mijn zoon heeft een gsm van samsung met bluetooth.
Nu zou hij daar graag een koptelefoon voor willen hebben die over zijn oren zit.
Ik vind er niet meteen ene met draad voor samsung maar omdat hij bluetooth heeft is mijn vraag:

Kan je elke bluetooth koptelefoon aansluiten op uw gsm ook al is die van een ander merk/type?
Kan je bijvoorbeeld een logitech van de PC met uw gsm verbinden?
Of een nokia bluetooth koptelefoon met een samsung gsm verbinden?
 
indien de aansluiting opzich hetzelfde is (denk aan de plugin )
dan kan dit op zich géén probleem zijn ...bluetooth is een standaard opgenomen waarde (in de gewoonne verstaanbaarre taal uitgedrukt ) die dan ook voor elk toestel dat bluetooth onder steundt of mee krijgt hetzelfde is .....

je kan dit vergelijken met een tv /video apparaat als de tv géén video aansluiting heeft of de video heeft niet de juiste aansluiting meegekregen dan ga het niet !
maar komen beiden overeen dan kun je video op tv kijken vermits je de tv zender afsteldt op de frequentie van de video player .....zo is dit met de bluetooth ook !!
 
Laatst bewerkt:
Klopt, Ik heb een Nokia en kan die zelfs verbinden met mijn pc om mijn contacten te synchroniseren. Ik kan er zelfs sms'jes mee intypen op de pc en verzenden als hij verbinding heeft.
 
Er zijn wel verschillen in Bluetooth in de versies.
Niet alles is compatible met elkaar.
Een apparaat wat onder versie 1.1 werkt zal meestal niet onder versie 2.0 werken en andersom.

Let dus op de juiste versie.<!-- google_ad_section_end -->
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan