Windows 11 browser

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Wat is een goed anonieme browser, ik heb al gehoord van duckduckgo, maar ik heb iets gelezen van nog een betere maar helaas vergeten.
Kent iemand er nog aub.

Thanks

Ed
 
DuckDuckGo is een Amerikaans software bedrijf, dus deze nooit vertrouwen!
De NSA kan ten alle tijden verplichten gegevens af te staan (als ze dit al niet doen)

Wat kan en doet de NSA allemaal?​

De National Security Agency vergaart en analyseert informatie uit telefoonverkeer en internet. Een overzicht waar de dienst zich mee bezighoudt.

Internetgebruikers​

De NSA heeft toegang tot allerlei gegevens van gebruikers van Google, Apple, Microsoft, YouTube, Skype en Facebook. Dit geheime programma loopt sinds 2007 en heet PRISM. De internetbedrijven werken hier aan mee.
 
DuckDuckGo is een Amerikaans software bedrijf, dus deze nooit vertrouwen!
De NSA kan ten alle tijden verplichten gegevens af te staan (als ze dit al niet doen)

Wat kan en doet de NSA allemaal?​

De National Security Agency vergaart en analyseert informatie uit telefoonverkeer en internet. Een overzicht waar de dienst zich mee bezighoudt.

Internetgebruikers​

De NSA heeft toegang tot allerlei gegevens van gebruikers van Google, Apple, Microsoft, YouTube, Skype en Facebook. Dit geheime programma loopt sinds 2007 en heet PRISM. De internetbedrijven werken hier aan mee.
Amai, wist ik niet, ik dacht Chinezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan