Connectieprobs draadloos wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,
Ik heb hier een probleem met de laptop, ik gebruik Adsl, de laptop maakt soms wel connectie en soms niet tot het draadloos netwerk, als ik de beveiliging van het netwerk verwijder gaat het prima. Eens terug beveiligd begint het probleem zich weer te stellen, de laptop is een ASUS, de besturing Vista. Wat kan hiervan de oorzaak zijn, en hoe los ik dit euvel op, nu zit ik momenteel op een onbeveiligd netwerk, omdat dit de enige manier is om geen connectieproblemen te hebben.

Mvg

Garreth
 
Ivan & Rudy,
Firewall staat aan van windows, en idde ik heb eerst WPA en dan paswoord ingegeven, bij de desktops die met een usb-stick werken werkt het prima, die hebben wel XP als besturing, de laptop is Vista, en die blijft voor probs zorgen, steeds als ik de lijn beveilig.

Mvg

Garreth
 
Rudy,
'k Heb intussen die Norton verwijderd an AVG geplaatst, maar dat probleem blijft zich stellen, 'k zit maw nog steeds op een onbeveiligde lijn.


Mvg

Garreth
 
Laatst bewerkt door een moderator:
swake,
Kan ff niet volgen, wat bedoel je met kanaal? Ik heb een WPA beveiliging gebruikt, op elke desktop gaat alles prima, die hebben allemaal XP als besturing, enkel de laptop blijft voor de nodige problemen zorgen.

Mvg

Garreth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan