Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

heb sinds kort het volgende probleem met mijn draadloze muis en toetsenboord
muis regaart traag en toetsen bord reageert al helemaal niet moet met dan de reciever en toestenbord resetten en het werkt weer , batterijen zijn goed dat is dus het probleem niet
ben al op de site van logitech geweest voor de drivers en om het setpoint te
vernieuwen maar het probleem blijft zich voortdoen
 
Ook al meegemaakt met een externe harde schijf die tussen receiver en ontvanger stond, ook luidsprekers met zware boxen die te dicht staan kunnen storen.....
Allemaal die dingen indien aanwezig eens verwijderen om uit te zoeken wie stoorzender speelt.
Vroeger had je het niet? kijk eens na wat er veranderd is in de kamer.
 
hoi nijltjetweety

idd heb sinds een week of 3 KPN glasvezel met draadloze TV in de woonkamer
het rare is het stoort niet altijd, nu ik deze tekst aan het typen ben staat de TV aan
dit is de gehele dag al en vanmorgen stoorde het toetsenbord wel en nu weer niet
verder is er niet iets veranderd in de woonkamer heb dan ook een ander modem
zal morgen eens bellen naar de support afdeling van logitech
het kan dus goedzijn dat de draadloze verbinding van de TV zo nu en dan
stoort op de verbinding met mijn toetsenbord bij mijn muis is dit een stuk minder


gr

Correl
 
Inderdaad, een afstandsbediening kan een stoorzender zijn. Magnetronovens, microgolfoven, koffiezetapparaat met instelbare klok , draagbare telefoon , GSM kunnen ook stoorzenders zijn.
 
hoi nijltjetweety

idd heb sinds een week of 3 KPN glasvezel met draadloze TV in de woonkamer
het rare is het stoort niet altijd, nu ik deze tekst aan het typen ben staat de TV aan
dit is de gehele dag al en vanmorgen stoorde het toetsenbord wel en nu weer niet


gr

Correl

Hier heb ik wel een theorie over. De tv is maar de ontvanger, of die uit- dan wel aanstaat speelt geen rol, het is de modem die het binnenkomend signaal continu uitzend. Ook is het zo dat er meer tvkijkers zijn in de namiddag waardoor het signaal van kpn zwakker word = minder stoort.
Kan je niet de modem zelf wat verplaatsen, een iets grotere afstand, of hem wat isoleren kan voldoende zijn, bvb ergens een film aluminiumfolie op een goed gekozen plaats, zodat de tv er geen hinder van heeft.
 
Een voorbeeld hier bij mij thuis.
De modem staat in de berging vooraan de woning. Aan de andere kant van de woning staat de diepvries.
Wanneer ik nu daarachter in huis plaatsneem met de laptop verminderd de signaalsterkte met 2 blokjes, net door de metalen diepvriezer die er tussen zit.
Dus zorg dat er tussen de modem en de pc iets zit dat de straling blokkeert, het zal voldoende zijn om je probleem op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan