Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Ik kan geen programma's meer installeren via de dvd writer in de pc onder win7 pro en de externe writer .Nog maar een uurtje voorgekomen.
Wanneer ik klik op computer zie ik slechts de hd in 2 partities, maar geen aanduiding van de 2 writers. Bij het duwen op de knop schuiven de laders normaal in en uit.
Leg ik er een cd of dvd in, dan reageert geen enkele writer of zie ik het niet op computer. Alle aansluitingen achteraan zijn ok.
Heb reeds een systeemherstel gedaan naar 8,30 uur: geen oplossing Hen oplossingen gezocht via microsoft: men beweert dat er iets is met de stuurprogramma's..??
 
zie je de drive's vermeld staan in apparaatbeheer ?

klik je met rechts op deze drive's en kies je er voor om de installatie ongedaan te maken ...
je krijgt van Windows uit een waarschuwing bevestig je keuze ...en herstart daarna je systeem ..
doordat je herstart zal de Windows deze terug herkennen en zullen deze ook terug te zien zijn in de verkenner ...
 
Dank voor de raad betreffende het apparaatbeheer. Het probleem is opgelost.
En het oorzakelijk verband? Ik vermoed het volgende : gisteravond heb ik Imburgh via google gedownloaded, kreeg een reactie van Panda int.sec.2015, maar deed verder( had dit brand prog ook op mijn andere pc staan en het regelmatig toegepast voor een iso bestand, ook had ik burnxp of zoiets, ik weet het niet meer), de link van het donwloaden kan misshien besmet geweest zijn? Ook heb ik een oud webcam prog geïnstalleerd en kreeg ook een conflict met Panda( ik heb dat op mijn andere hd ook moeten verwijderen, het was niet compatibel met een spraakprogramma. Heb ik nu ook verwijderd. Ik ga eens kijken op pctuts bij freeware voor die 2 brandprog voor iso.

Een NL handleiding voor Acronis true image 2013 is te vinden op Google= 250 blz.

Als alles geinstalleerd is, maak ik terug een backup met Windows backup of met Acronis? IK ben er nog niet aan uit. Welke zet het makkelijks terug.

Zou ik terug Malware.... en Avg pc tuneup installeren ?Werken op de achtergrond en vertragen de pc? Zouden deze progr's soms nuttige elementen wegnemen? Win7 en progr zijn dan maar pas geïnstalleerd.
 
malwarebytes vertraagt de pc zeker niet en het is zeker aan te bevelen om deze blijven te gebruiken ..
wat de avg pc tune up betreft daar kun je voor passen dit beslis jezelf ...alhoewel ik, deze zelf ook gebruikt ...

vanwaar had jij dan imgburn opgehaald ...bijvoorbeeld vanaf hier via 1 van de 7 download links ?
of eerder van een andere locatie !!!

persoonlijk vind ik de Acronis beter dan een Windows back-up van systeemkopie
 
gisteravond heb ik Imburgh via google gedownloaded, kreeg een reactie van Panda int.sec.2015, maar deed verder( had dit brand prog ook op mijn andere pc staan en het regelmatig toegepast voor een iso bestand, ook had ik burnxp of zoiets, ik weet het niet meer), de link van het donwloaden kan misshien besmet geweest zijn? Ook heb ik een oud webcam prog geïnstalleerd en kreeg ook een conflict met Panda( ik heb dat op mijn andere hd ook moeten verwijderen
Voor de veiligheid zou ik toch eens Adwcleaner laten lopen
Download AdwCleaner naar het bureaublad.
*Sluit alle openstaande vensters.
*Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
*Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
*Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
*Klik op Scan.
*Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
*Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.
Plaats de log in je volgend bericht
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan