Windows 11 De grote Windows 11 update is er, maar ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

PhilipV

Beheerder
Forumleiding
Admin
Hij noemt niet 23H2...

Gezien de volledigheid en vlotte leesbaarheid van dit artikel beperken wij ons tot een link ...

Een must-read voor Windows 11 gebruikers...

Met uitdrukkelijk dank en verwijzing naar TWEAKERS.NET
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
deze KB5030310 staat hier al 5 dagen te wachten maar aangezien dit een preview update is , haal ik deze niet binnen !
*ik heb mijn les geleerd met eerdere preview's te installeren ..

Ashampoo_Snap_donderdag 28 september 2023_14h54m12s_001_.jpg
 
Heel verstandig, mijn W11 start nu op met een zwart scherm.
Terwijl de driver update uit staat en er de nVidia driver is gebruikt.

Wat zijn het toch soms prutsers, op deze W10 worden ze ook aangeboden maar worden afgesloten met een foutmelding, zijn idd previews dus niet belangrijk.
 
@Qtex nét geinstalleerd en draait als een zonnetje ...

Deze is niet echt een preview in de echte zin van het woord maar een 'snelle' uitrol van features die MS bij de gebruiker wil krijgen om in de race rond AI niet hopeloos achterop te geraken.

Lees het artikel in #1 even en dat weet je meteen hoe de vork in de steel zit.
 
Ik heb hem gisteren avond ook geïnstalleerd op mijn oude laptop en vanavond had hij het toch ff moeilijk met zijn opstart. Voor de verandering lag de wifi weer eens uit, maar dat is een ander verhaal. Nu draait hij zoals het moet. Ondervind ook geen problemen, maar net als PhilipV is Edge niet mijn favo browser. Maar wel niet helemaal uitgeschakeld zoals bij PhilipV.
 
deze KB5030310 staat hier al 5 dagen te wachten maar aangezien dit een preview update is , haal ik deze niet binnen !
*ik heb mijn les geleerd met eerdere preview's te installeren ..

Bekijk bijlage 254023
Hij staat bij mij in bijwerken met opstarten/afsluiten. Alleen hij doet niks. Hoe krijg ik hem van mijn PC af?

Vast bedankt voor het meedenken en de groetjes van Appie uit Delft.
 
als deze bij u vermeld om bij te werken via een heropstart dan werd deze al gedownload bij u ...
verwijderen kan in dit stadium nog niet omdat deze nog geconfigureerd dient te worden via het heropstarten !
daar wringt het nu bij u ..omdat je aangeeft hij doet niets..
als het echt zo zou zijn dat hij niets meer doet dan kan je wellicht een herstelpunt terug plaatsen indien je deze bezit !
 
ter info:

 
als deze bij u vermeld om bij te werken via een heropstart dan werd deze al gedownload bij u ...
verwijderen kan in dit stadium nog niet omdat deze nog geconfigureerd dient te worden via het heropstarten !
daar wringt het nu bij u ..omdat je aangeeft hij doet niets..
als het echt zo zou zijn dat hij niets meer doet dan kan je wellicht een herstelpunt terug plaatsen indien je deze bezit !
Helaas geen herstelpunt, bedankt voor de reactie, maar wat nu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan