Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,
ik stel vast dat XP NA defragmentatie ineens heel wat tragen afsluit. De opstart blijft even snel, maar het afsluiten is andere koek.... Wat kan ik hier aan doen? Dank bij voorbaat... Marnix
 
Hello,
ik stel vast dat XP NA defragmentatie ineens heel wat tragen afsluit. De opstart blijft even snel, maar het afsluiten is andere koek.... Wat kan ik hier aan doen? Dank bij voorbaat... Marnix

Even de Registry defrag moet doen zodat hij alle sleutel goed hebt staan dan sluit hij ook beter af.
Het beste kan je dat doen met Syteem Cleaner 5.55 , andere heb je ook best wel denk ik maar hier doe ik het mee. ik zal eens kijken wat er freeware te halen is voor Registry defrag.
 
Dag Ivan,
heb ik gedaan....... maar zonder resultaat, toch bedankt. Het probleem blijft..
Groetjes,
Marnix
 
Gebruik je XP of Vista ?
Vista hoef je niet te defragmenteren, dat staat standaard aangevinkt en gebeurd dus automatisch. Tenzij je dit uitgevinkt hebt natuurlijk.
Defragmenteren van Vista door een ander programma kan daardoor het systeem ernstig vertragen, omdat defragmentatie door de vele andere programma's op een andere manier gebeurd en Vista moet dan dus telkens de fragmentatie herstellen.

Even controleren dus:
Windowslogo (start) -> Alle programma's -> Burea-acccesoires -> Systeemwerkset -> Schijfdefragmentatie -> Gepland uitvoeren aan of uitvinken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan