Devolo Vianect Air TV USB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden,

Kan iemand mij helpen met de volgende probleem:

Ik heb de software van Vianect Air TV geinstalleert op mijn compuetr Windows XP 32 bits. Als ik de USB van Vianect Air TV aansluit dan geeft Wizard aan dat er een nieuwe hardware gevonden is, maar de drivers worden niet geinstalleert en wordt op de lijst van system/apparaatbeheer met geel vraagteken aangegeven "Device on USB 2.0 Hub". Dat gebeurt alleen met hoofd pc van mijn netwerk. met de andere pc die draadeloos aan netwerk aangesloten lukt het wel.

Alvast zeer bedankt en vriendelijk groeten.
 
Ik vrees hier dat de drivers die je geinstalleerd hebt, niet geschikt zijn voor Windows XP.
Misschien zijn er betere drivers te vinden.
 
hier kun je de nederlands handleiding ophalen
en hier kun je de nieuwste driver ophalen ..
klik daarvoor op :
Vianect® AIR Manager Windows - V1 (bij Software deze sta in het grijs en pas als je deze selecteerd word deze in het blauw vermeld en word dan aanklikbaar )

*** This software helps you to install your Vianect® AIR TV under the Microsoft Window operating systems.
With the included Vianect® AIR TV DisplayLink Manager you can configure the display settings.
After installation download the Vianect AIR TV DisplayLink Manager Windows V2 software and install this, too.
(hier word dus aangeraden om eerst de Vianect® AIR Manager Windows - V1 te installeren en daarna ook de Vianect AIR TV DisplayLink Manager Windows V2 )

Besturingssystemen: Windows XP (32 bit), Windows Vista (32 bit), Windows Vista (64 bit), Windows 7 (32 bit), Windows 7 (64 bit),
Bestandsgrootte: 49.91 MB
Datum: 16.08.2010

Vianect® AIR TV DisplayLink Manager Windows - V2
This software helps you to configure the display settings of your Vianect AIR TV on your Windows system. Please uninstall the previous version “Vianect AIR TV” in the software menu within your settings.

Besturingssystemen: Windows XP (32 bit), Windows Vista (32 bit), Windows Vista (64 bit), Windows 7 (32 bit), Windows 7 (64 bit),
Bestandsgrootte: 13.91 MB
Datum: 17.12.2010
 
Laatst bewerkt:
Devolo Vianect Air TV USB

Beste leden,

Ik heb van alles geprobeerd. Ook advies van Pluis maar helaas zonder resultaat. Ik krijg conflicten met resolutie van mijn videokaart. Deze wordt op 4 bits. Via een Computers winkel kreeg ik te horen dat mijn moederboard te oud is voor zulke nieuwe apparatuur en dat ik gewoon een moderne computer moet hebben om zo een apparaat te gebruiken. Overtuigend daarover ben ik niet helemaal maar uiteindelijk heb ik maar beslosten om die apparaat te bewaren voor de toekomstig moderne computer. De 32 bits XP pro computer die ik nou nu heb die functionneerd na behoren. Ik vind zonde om hem nu al af te schaffen.
 
met andere woorden ; hier kan een slotje op !
tja hardware verouderdt nu éénmaal snel !!! daar kunne we tot op heden niets aan veranderen ...spijtig !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan