Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier niet een fabrikant en een leverancier met elkaar verwisselen.

Op zich zou ik een voorstander zijn als een leverancier voldoende lege schijfjes bij een nieuwe pc levert om alles veilig te stellen.
 
En heb je ooit al eens gelezen wat er op de ongeopende verpakking staat van een Windows versie?
Indien niet tevreden, mag je die ongeopend terug geven en geld terug??????????? Hoe weet je of je er niet tevreden van bent als ge die niet opent?
 
En heb je ooit al eens gelezen wat er op de ongeopende verpakking staat van een Windows versie?
Indien niet tevreden, mag je die ongeopend terug geven en geld terug??????????? Hoe weet je of je er niet tevreden van bent als ge die niet opent?

Hetzelfde geldt dacht ik voor zo ongeveer alle software.
Ook bij audio's cd's , DVD's en Blueray's die je cadeau wilt doen, kan een stikker op gedaan worden zodat deze verbroken moet worden om deze te openen. Deze mag je dan ook ongeopend retourneren.
 
En heb je ooit al eens gelezen wat er op de ongeopende verpakking staat van een Windows versie?
Indien niet tevreden, mag je die ongeopend terug geven en geld terug??????????? Hoe weet je of je er niet tevreden van bent als ge die niet opent?

Daar staat te lezen , als je niet akkoord gaat met de licentievoorwaarden, dat je het product ongeopend mag teruggeven en je jouw geld terug krijgt.
 
Vraag: Waar kan ik downloaden Windows 7?


Er zijn vele redenen waarom u zou willen downloaden Windows 7 . Bijvoorbeeld, als je nodig hebt om Windows 7 te installeren zou maar je hebt verloren van uw originele installatie-cd, of het is beschadigd, het downloaden van Windows 7 krijg je uit die binden.

Computer makers ook vaak niet voorzien van een Windows 7-dvd met nieuwe computers, complicerende het proces van een Windows 7 schone installatie en zelfs een aantal geavanceerde probleemoplossing die typisch is een Windows 7-schijf.

U kunt ook zou willen Windows 7 downloaden gewoon om te proberen de besturingssysteem of om het op een tweede computer thuis. Windows kan duur zijn dus het vinden van een plek om Windows 7 te downloaden gratis is een verleidelijke gedachte. Vrijwel alles is te vinden op het internet gratis, toch?

Antwoord: ". Volledig illegaal" Er zijn verschillende plaatsen om Windows 7 online te downloaden, maar de meeste van hen zijn ergens tussen "misschien okay" en Windows 7 is legitiem online verspreid, maar alleen uit van Microsoft ... en het is niet gratis.
Het is belangrijk om te beseffen dat in veel opzichten, wat je eigenlijk betalen voor als je legaal koopt een exemplaar van Windows 7 is de product key , soms aangeduid als een cd-toets of code, of onjuist als het serienummer . Dit unieke nummer is nodig om ten volle te kunnen gebruiken Windows 7. Dus zelfs als je wel downloaden Windows 7 zonder te betalen, zou je nog steeds een geldige Windows 7 product key.

Opmerking: Als u eigenlijk wel een Windows 7-dvd, maar je hebt verloren van uw product key, kan er een manier om het te vinden. Zie Hoe de Windows 7 Product Key Zoek voor de hulp.

Download Windows 7 de 100% legale manier

Om legaal downloaden Windows 7, heb je alleen een optie: aankoop, en vervolgens downloaden, Windows 7 van Microsoft hier .

Natuurlijk, als het downloaden van Windows 7 is niet nodig in uw situatie, uw andere optie is de aanschaf van een kopie van Windows 7 op DVD [ Controleer Prijzen ].

Dat is het. Dus ja, zowel de legale opties vereisen betalen, hetzij voor een DVD in een retail-pakket of voor een download, in ISO-formaat , voor het branden van een schijf of overplaatsing naar een USB-apparaat .

Opmerking: Als u een Windows 7-schijf, en worden alleen proberen om Windows 7 te downloaden, want je moet om het te installeren op uw computer die niet over een hebben optische drive , is er een manier om de installatiebestanden van uw dvd te krijgen op een flash rijden. Zie Hoe Windows 7 vanaf USB installeren voor instructies.

De "Digital River" Methode

Microsoft maakt gebruik van een bedrijf met de naam van Digital River om downloads van Windows 7 ISO-afbeeldingen die zijn gekocht via de Microsoft Store te bieden. Met ingang van dit schrijven, die Windows 7 ISO-bestanden zijn op een openbare, onbeveiligde server en kan worden gedownload zonder enig bewijs van aankoop.

Dit kan een langdurige fout van de kant van Digital River, of misschien eenvoudigweg Microsoft niet erg. Ik heb een handreiking gedaan aan Microsoft voor commentaar, maar ik heb nog niets ontvangen over de kwestie. Ik zal updaten deze pagina wanneer / als ik hoor van hen.

De kans is groot deze Windows 7 ISO-bestanden moet niet zo gemakkelijk beschikbaar zijn. Dus, voorlopig, ik voel me niet comfortabel die rechtstreeks is gekoppeld aan de Windows 7 downloads op Digital River-servers. U kunt uw eigen zoektocht naar hen als je wilt.

Andere Windows 7 Downloads

Elke andere "gratis" Windows 7 downloaden die je tegenkomt online is zeker illegaal, met inbegrip van Windows 7 ISO-bestanden verkregen via torrents of rechtstreeks van andere websites of servers. Afgezien van juridische kwesties, deze Windows 7 downloads, in tegenstelling tot de officiële degenen van Digital River, lopen het risico om iets anders dan geadverteerd.

Bijvoorbeeld, zijn veel Windows 7 beelden beschikbaar op torrent sites en van andere niet-officiële bronnen "gekraakt" versies van Windows 7, wat betekent dat ze zijn aangepast om verschillende redenen ... en kan ook ingebouwde malware . Het beste is om een ​​dergelijke situatie te voorkomen.

Niet Download Windows 7: Vervang het

Een laatste optie voor degenen onder u met gebroken of verloren Windows 7 schijven: proberen om een ​​vervangende te krijgen Windows 7 disc in plaats van het nemen van onnodige risico's met een Windows 7 te downloaden.

Als Windows 7 kwam vooraf geïnstalleerd op uw computer, en u had een disc, maar het is nu verloren gegaan of beschadigd is, neemt u contact op computerfabrikant voor een vervanging. Afhankelijk van uw computer maker het beleid, kan de vervanging van Windows 7 media vrij zijn of u in rekening worden gebracht tegen een kleine vergoeding.

Als je in een soortgelijke situatie met een Windows 7-schijf, maar u hebt aangeschaft een retail-exemplaar van Windows 7 op DVD, of dat u rechtmatig gekocht en gedownload Windows 7 van Microsoft, kunt u contact opnemen met het Microsoft Supplemental Parts-team en vraag een vervanging. U vindt hun contactgegevens hier .

Tot slot, terwijl geen vervanging voor Windows 7, moet u weten dat het mogelijk is om een systeem te herstellen schijf voor Windows 7 te maken vanuit elke andere Windows 7-computer, met inbegrip van een vriend, voor slechts de kosten van een lege cd. Dat disc kan worden gebruikt om alle diagnose en reparatie functies uit te voeren dat een volledige Windows 7 setup DVD kan. Zie Hoe een Windows 7 System Repair Disc maken voor instructies.




Gerelateerde artikelen
• Download Vista - Waar kan ik downloaden Windows Vista - Windows Vista Downloa ...
• Windows 98 Download - Waar kan ik downloaden Windows 98? - Windows 98 Downloa ...
• Windows Me Download - Waar kan ik downloaden Windows Me? - Windows Me Downloa ...
• Waar kan ik downloaden Windows XP?
• Een back-up van een opstartbare cd of dvd
 
dat is een vertaling vanuit een engelstalige tekst met vertaal fouten !!!
 
Zorro, ik hoop dat dit een online vertaald artikel is? Want die zinsbouw is afschuwelijk.... Als je zult artikel post, gelieve dan even te kijken dat je zinsbouw correct is. Want dit valt echt niet te lezen hoor.
 
ja ik weet het dat dit bijna niet verstaanbaar is maar je kan er toch iets van begrijpen dat windows7 of andere verboden(illegaal) is om deze te downloaden via torrents of andere site die deze linken vrij geven.dus alle besturingssystemen buiten ubuntu en linux en andere dienen aangekocht te worden.je kan cd-rom aanvragen via microsoft of u fabricant.
dus illegaal om deze te downloaden op welke site hoe dan ook
ik zal het in vervolg beter laten vertalen hoor geen probleem.heb daar een software voor
ja qtex heb deze via google vertaald maar een verstaander begrijpt dit haha:p
 
vandaag gevonden:


Are these illegally cracked downloads?

Downloading the files from Digital River is absolutely legal and completely free of charge. Since this is an official download channel, you can also be sure to receive a disk image free of viruses and malware.


Without a legally obtained product key however, any Windows 7 installation will only run for 30 days. Afterwards, it needs to be activated, or the evaluation timer be reset.

:p
 
Na verschillende antwoorden te hebben gekregen, ook van MS zelf, lijkt het mij dat deze vraag beantwoord is. Om verder gedoe te voorkomen een mooi glimmend slotje.

Mocht iemand het er niet mee eens zijn, PB of Mail eventjes, dan gooi ik het in de groep ;)
 
dat zegt dus genoeg ..
enkel via de Digital River gedownloade versies zijn legaal te gebruiken onder het beding dat je deze met je eigen legale key activeerdt.
je kan een niet geactiveerde versie gedurende 30 dagen vrijblijvend gebruiken ...
nadien zal deze niet meer werken !
een mogelijke oplossing vermelden ze in deze engels talig tekst ook ...dit is om de timer te resetten voor alleer de 30 dagen om zijn ...
door telkens de timer om te zetten , kun je dus de windows niet geacktiveerd blijven gebruiken !!! dit roept toch vraag tekens op ?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan