Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gift

Gast
al paar keer als ik draadloos surf...dat internet gewoon weg valt!en mijn netwerk is ineens ook verdwenen...eerste lukte het met pc trug op te starten..netwerk trug zichtbaar...
vanmiddag gebeurde het nog eens...opstarten helpte niet meer!!!ook andere laptop was netwerk niet zichtbaar...met kabel ging het wel!
heb modem terug eens naar fabrieks instelling gedaan..gaat dit helpen ....of is mijn moden zen geest aan het geven:vraagteken:
 
bedoel je dit? kanaal.jpg

of moet ik in modem zijn
 
hartelijk bedankt voor deze manual!!!(y)zonder die uitleg durfde ik daar niks te veranderen!!gezien met Homedale...dat we met heel veel op channel 11 zitten...
heb veranderd na channel 6 zal wel zien wat het geeft....en natuurlijk hou ik usermanual bij!!!

je mag er slotje opzetten...voorlopig...heb ik nog probs laat ik het je weten ;)
 
misschien toeval viel me op dat het gebeurd als de accu zo iets van 50% verbruikt heeft...

Uiteraard kunnen er hardware onderdelen slechter gaan functioneren bij een te lage voedingsspanning.
Bij een lading van 50% zal de spanning niet lager zijn dan noodzakelijk is. Dus hier zie ik geen probleem.

hartelijk bedankt voor deze manual!!!(y)zonder die uitleg durfde ik daar niks te veranderen!!gezien met Homedale...dat we met heel veel op channel 11 zitten...
heb veranderd na channel 6 zal wel zien wat het geeft....en natuurlijk hou ik usermanual bij!!!

je mag er slotje opzetten...voorlopig...heb ik nog probs laat ik het je weten ;)

Grote kans dat het probleem nu opgelost is als er niet al te veel andere factoren meespelen waardoor de ontvangst slecht is.

Kijk het even aan, daarna zetten we hier een slotje op.
 
probleem blijft pfff..raar maar weer als accu op 51% kwam viel internet weg....en mijn dlink is niet meer zichtbaar...al de andere wel...normaal kan ik dit niks met accu te maken hebben denk ik..-m-
snap er niks van..nog nooit meegemaakt dit!!!!;!
met Homedale ook geen dlink tezien....zodus Wifi word ineens uitgeschakeld dan...:vraagteken:
 
Als de router wegvalt en alle andere routers in de buurt zie je wel, is dit geen accu probleem met de laptop.
Waarom dit telkens gebeurd rond de 50% acculading kan ik niet verklaren.
Vraagje: Blijft de router daarna onzichtbaar ?
Blijft hij ook onzichtbaar als je met de laptop dicht in de buurt komt van de router zonder storende factoren zoals muren enz.
 
Vraagje: Blijft de router daarna onzichtbaar ?
Blijft hij ook onzichtbaar als je met de laptop dicht in de buurt komt van de router zonder storende factoren zoals muren enz.
ja blijft onzichtbaar..modem en laptop staan 1meter van me kaar..beetje zelf nog wat speurwerk gedaan en kwam dit tegen...
toch iets met engergie misschien...heb vinkje weggehaald...wat denk je Lana....

wifi.jpg
 
Bij 50% acculading mag zoiets niet gebeuren.

Wat gebeurd er als de verbinding weg is en je sluit de lader aan op de laptop. Komt dan de verbinding meteen weer tot stand.
Zo ja, dan heb ik hier geen verklaring voor.
 
Bij 50% acculading mag zoiets niet gebeuren.

Wat gebeurd er als de verbinding weg is en je sluit de lader aan op de laptop. Komt dan de verbinding meteen weer tot stand.
Zo ja, dan heb ik hier geen verklaring voor.
nee dat werkt ook niet..al getest..nu is dlink nog altijd niet zichtbaar...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan