Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Iedereen,

Ik bezit een laptop met een nvidia geforce 8600m gs. Hiervoor ben ik op zoek naar recente drivers, daar deze niet te vinden zijn op de site van nvidia en eveneens er geen aangeboden worden op de site van medion (de fabrikant van de laptop). Wie weet raad?

Mvg
 
@ Rudy:

Zoals ik reeds vermeldde haalt dit nix uit, dit zijn allemaal drivers voor de desktop, ik heb een laptop.

@ Lucske:

Deze probeer ik morgen eens, ik hou je op de hoogte, alvast bedankt!

Mvg
 
Hey Nijltje,

Het is ook niet het probleem dat ik geen drivers heb, eerder dat ik recente drivers wil, degene die k nu heb zijn 2 jaar oud en aangezien ik wel een spelletje durf loslaten op de laptop (en meer dan eentje ook), ben ik op zoek naar recentere drivers. Welke zoekterm heb jij ingegeven in google, dat je deze resultaten gekregen hebt? Ik vind buiten op de site van de winkel waar ik em kocht, nix over de laptop terug.

Mvg
 
is raar hè een videokaart is toch een videokaart om bij te werken anders mss even Nvidia zelf contacteren en effe informeren is mss ook een optie ;)
 
Is niet raar he, de laptop heeft een lichtere versie van dezelfde kaart die in een desktop zit en moet dus ook op een andere manier aangestuurd worden. Vandaar ook andere drivers he

Mvg

Klopt, dat is ook vanwege de temperaturen.
De kaart moet snel op lagere snelheid komen wanneer mogelijk, op een desktop blijft die nog een tijdje doorgaan om snelle respons wanneer er actie word gevraagd.
En naast de temperatuur is het ook nodig voor de batterij te sparen.
Ik denk dat er voor laptops om reden dat er weinig marge is voor verbetering van de prestaties geen of weinig updates (kunnen) worden gemaakt voor videokaarten.


Om niet betweterig over te komen; het is een theorie van me, geen wetenschap.
Maar het lijkt me logis.

Voor de zoektermen die ik gebruikte weet ik niet meer precies.
Wel heb ik je MD nummer achterhaald via een verkooppunt en dit samen met een andere zoekterm in google gezet.(modelnummer)
Op de Belgise site van medion word er niets gevonden met dit nummer (zie de post van Rudi)
Ik heb het gisteren geprobeerd.
Dat was support of download of driver, weet het niet juist meer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan