Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk kan dit. Hier zijn vele conversieprogramma's voor te vinden.
Ik zelf laad een vob file in, in mijn viedeobewerkingsprogramma en kan dit daarna opslaan onder vele formaten, waaronde ook avi
 
alle info (beeld en ondertitels) staan in de Video_ts map, Audio_ts is een lege map! dit is nu eenmaal de opbouw van eeen dvd.

Weet ik, maar aangezien hij op mijn pc staat, is het geen beveiligde dvd. Zou hem niet hebben kunnen kopiëren. Trouwens met DVDShrink haal je ook de beveiliging weg.
Wat ik zoek is een program om een dvd om te zetten naar Avi of mpg en daarbij de ondertitels apart of ingebrand. (liefst ingebrand)
 
Weet ik, maar aangezien hij op mijn pc staat, is het geen beveiligde dvd. Zou hem niet hebben kunnen kopiëren. Trouwens met DVDShrink haal je ook de beveiliging weg.
Wat ik zoek is een program om een dvd om te zetten naar Avi of mpg en daarbij de ondertitels apart of ingebrand. (liefst ingebrand)

Ik gebruik hier alweer enige jaren AVS Video Converter. Hiermee converteeer ik de meeste video's naar de andere formaten.
Het is ook mogelijk om vob naar avi of mpg te converteren.
Het enige wat ik niet weet is of er ook ondertitels mee komen, omdat ik nooit iets met speelfilms en ondertitels doe. Dit zou je zelf moeten uitproberen.

Het proggie is niet gratis. De gratis versie geeft een watermerk in de film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan