Status
Niet open voor verdere reacties.
weten julie nog iets anders anders dan dvd shrink die copieerd niet meer
die geeft altijd een melding
vraag me niet wat

gr luc
 
is het soms zo'n melding "cyclistische redundantie fout"?
je kan eens shrink opnieuw installeren en dvd43 erbij gebruiken (wat ik een tijdje geleden ook gebruikte).en voor sommige dvd's zal dit nog lukken.maar als het recente dvd's zijn,zal je programma's moeten gebruiken die constant blijven updaten.zeker voor de sony dvd's (die rode).
zoals; DVD Region+CSS Free,die staat bij dvd43.de link van zariash.
of andydvd. maar ik gebruik dvdfab platinium.
 
bij mij werkt dvd shrink oon niet om sony dvd's te copieren welk progje raden jullie me aan

heb gehoord dat de nieuwe versie van clone dvd zeer goed is en je kan er ook dvd mee kopieren zoals met dvd shrink
en wat ik verneem zelfs nog sneller als dvd shrink

heb het nog niet uit getest heb m wel op de pc staan maar zoals gewoonlijk heb ik veel maar doe er weinig mee zolang het oude het nog goed doet
 
Clonedvd werkt het best in combinatie met Anydvd niets is ontcopierbaar met dat duo;) anydvd geeft soms tot 3x per week updates met de encrypties van de nieuwste dvds,je kan zelfs support vragen aan die gasten(wel alleen bij een legale versie van any-en clonedvd)offcourse hehe;)
ik heb nog geen enkele niet kunnen backuppen(sc)
 
met de laatste versie van any dvd kan je onderaan naast het klokje ook rechtermuis klikken om een dvd te rippen ;) dan heb je niets meer nodig dan any dvd zelf je ript hem naar de HDD en daarna kan je hem met een ander progje backuppen en branden
 
hallo,
allemaal hartelijk bedankt voor de tips. een collega had me al verteld dat de allerlaatste dvd's, de rooie sony's, niet meer te kopiëren waren met dvd shrink. probleem opgelost nu zou ik zeggen ....
groetjes, krispi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan