Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb met Comodo backup mijn gehele C: schijf gebackupt naar een externe drive. Dat wil dus zeggen : ook windows, enfin het hele zootje. Hierdoor kon ik opstarten vanuit deze harde schijf, indien ik wou. Maar ik wil dit niet; ik wil deze backup terug weg.
Ik ben dus begonnen met windows op deze harde schijf manueel te verwijderen, maar dat lukte niet, ik kwam zwaar in de problemen. Dat is nu hersteld, maar mijn probleem is gebleven : hoe geraak ik van windows af op deze externe harde schijf ?
 
Als je een tweede Windows installatie verwijderd, is het mogelijk dat Uw originele installatie ook niet meer wil opstarten. Probeer eens een systeemherstel te doen naar de periode voor de installatie.
 
Als je een tweede Windows installatie verwijderd, is het mogelijk dat Uw originele installatie ook niet meer wil opstarten. Probeer eens een systeemherstel te doen naar de periode voor de installatie.

Volgens mij gaat het hier om een Backup op een externe schijf.
Als de PC normaal boot zonder Externe schijf, kunnen alle bestanden zonder probleem van deze externe schijf verwijderd worden.
Met gewoon deleten lukt dit meestal niet, omdat bepaalde systeembestanden zich moeilijk laten verwijderen. Met unlocker kan dit wel, maar omdat het hier meestal erg veel systeembestanden betreft kan dit een tijdrovende klus zijn. Beter is om deze externe schijf dus te formateren.
Haal wel alle belangrijke bestanden die eventueel niet verloren mogen gaan er af. Want na een format is de schijf helemaal leeg.

Toch voor de zekerheid even een goede uitleg van de topicstarter wat hij nu precies gedaan heeft.
 
Check ook nog even jouw Backup programma.
Misschien staat deze op automatisch met doel lokatie de externe schijf.
Deze zal dan weer opnieuw een backup gaan maken op de externe schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan