Elaine Davidson heeft meer dan 6.000 piercings

Status
Niet open voor verdere reacties.


25 februari 2009
De vrouw met de meeste piercings ter wereld in haar lichaam heeft er nog enkele meer laten plaatsen. Elaine Davidson is nu de "trotse" eigenares van maar liefst 6.005 piercings. Dat bericht internetsite Ananova.In 2000 kwam Davidson in het Guinness Book of Records met 462 piercings, waarvan 192 in haar gezicht. Negen jaar later heeft ze er 6.005, waarvan er meer dan 1.500 "inwendig" zijn, aldus de Daily Telegraph. Davidson, een verpleegster die geboren werd in Brazilië en nu in Edinburgh woont, beweert dat ze het helemaal niet prettig vindt om al die piercings te laten zetten. Sterker nog, ze ziet af voor haar "kunst". "Maar om records te verpulveren, moet ik nu eenmaal op een hoog niveau geraken. Mijn familie is ook niet te vinden voor tatoeages of piercings. Maar ik ben gelukkig", aldus Elaine Davidson. (DWM)
bron: Belga
 
Pijnlijk gelukkig zeg maar.
Hopelijk moet dat mens nooit onder een scanner....of er is heeeeeeeeeeeel veel werk aan de winkel.
zo zie je maar dat zot zijn, geen zeer doet.
 
Knapper is ze er in ieder geval niet op geworden, als je die wilt zoenen krijg je spontaan een metaalvergiftiging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan