Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
[SIZE="5"ik heb een vraagje over outlook op een xp home sp3

ik heb bij een buurvrouw de laptop herinstaleerdt "laptop DELL latitude c600 " der stond eerst win 98 op nu xp home sp3

alles verliep vlekkeloos met de installatie van xp ..heb na de installatie vast gesteldt dat de snelheid van het opstarten /internetten /afsluiten
te wensen over liet .
.een paar aanpassingen gedaan in het reggister zelf [ opstart item's die niet echt nodig zijn uit gezet...vb : Alerter ,messenger[ niet de msn-windows live] , Helpsessiebeheer voor Extern bureaublad ,Delen van Extern bureaublad met NetMeeting of NetMeeting Remote Desktop Sharing ,Routing and Remote Access ,..conclussie hij werkt perfect ..veel sneller in het opstarten ,internetten, afsluiten....

nu maakte ik een e-mail account aan bij haar de gegevens ingevoerdt zoals het beschreven staat op de site van telenet zelf ...dit gezegd zeinde wil ik vermelden dat het e-mailen vlekkeloos verliep bij mijn thuis [ heb avast licentie sleutel aangevraagt ] nadat ik de herinstallatie had gedaan....nu gooide ik mijn email account af van haar laptop; en maakte ik er ééntje aan voor haar bij haar thuis " tenslotte t'his haarre laptop" dus alles ingevoerdt en met w8woordt beschermd ....maar telkens zij zich de outlook opent geef deze een melding dat haar w8woord niet hekend word zodoende maak deze geeen verbinding "error".....heb al de automatische downlod van telenet binnen gehaald om haar e-mail programma te configureren maar dit
lost het probleem ook niet op !!!
[ heb nagekeken of ik zelf in het register iets verwijderdt heb wat niet mocht verwijderd worden ....dit is niet zo ! wat ik verwijderdt heb heeft niks met het emailen te maken ...en toch werkt outlook niet bij haar ..surfen gaat wel...
wie weet me raad ...

[oplossing][QUOTE="qtex, post: 0"]ja we spreken over dit w8woord ,gekregen van de provider zelf [ telenet dus]

telkens zij zich aan wil melden of anders gezegd outlook wil open maak of krijg deze geen verbinding en geeft hij [ outlook dus] een melding van uw w8woord wordt niet aanvaard...met gevolg geen verbinding via outlook ....gewoon internetten gaat wel

je stel voor om outlook /help te laten draaien "wel heb ik gedaan via die download die ge kunt binnenhalen ....maarre zip ,noting ,,nikske hij blijft steeds de melding geven van "uw w8woord word niet aanvaardt"[/QUOTE]

ik bedoel hier niet het hulpprogramma om een account in te stellen, maar over een diagnostisch programma dat je accounts test. dat staat in outlook zelf onder hulp.

graag ook even de error doorgeven?

attachment.php
[/oplossing]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
spreken we over het wachtwoord in je accountinstellingen? het wachtwoord is datgene dat je van je ISP (telenet) hebt gekregen. Je kan dat ophalen uit het andere profiel.

kan je misschien eens de exacte error hier posten?

je kan ook altijd in outlook/help/Office diagnostics laten draaien. die zoekt fouten in verbinding.
 
ja we spreken over dit w8woord ,gekregen van de provider zelf [ telenet dus]

telkens zij zich aan wil melden of anders gezegd outlook wil open maak of krijg deze geen verbinding en geeft hij [ outlook dus] een melding van uw w8woord wordt niet aanvaard...met gevolg geen verbinding via outlook ....gewoon internetten gaat wel

je stel voor om outlook /help te laten draaien "wel heb ik gedaan via die download die ge kunt binnenhalen ....maarre zip ,noting ,,nikske hij blijft steeds de melding geven van "uw w8woord word niet aanvaardt"
 
ja we spreken over dit w8woord ,gekregen van de provider zelf [ telenet dus]

telkens zij zich aan wil melden of anders gezegd outlook wil open maak of krijg deze geen verbinding en geeft hij [ outlook dus] een melding van uw w8woord wordt niet aanvaard...met gevolg geen verbinding via outlook ....gewoon internetten gaat wel

je stel voor om outlook /help te laten draaien "wel heb ik gedaan via die download die ge kunt binnenhalen ....maarre zip ,noting ,,nikske hij blijft steeds de melding geven van "uw w8woord word niet aanvaardt"

ik bedoel hier niet het hulpprogramma om een account in te stellen, maar over een diagnostisch programma dat je accounts test. dat staat in outlook zelf onder hulp.

graag ook even de error doorgeven?

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
zal niet voor vandaag zijn ;kan bij mij zelf niet controleren draai hier win 7 met windows live mail gene outlook dus ...buurvrouw is op de zwier ..
 
De gebruikersnaam, daar moet ge het nummer vermelden die ge van Telenet kreeg. Dit is één letter met zes cijfers erna. Daarna Uw wachtoord van Telenet gekregen. Opgepast, dit is hooflettergevoelig.
Is de combinatie gebruikersnaam <-> wachtwoord niet juist, dan krijg je de foutmelding van wachtwoord. Dus het kan evengoed gebruikersnaam zijn die fout is. Soms kan je als gebruikersnaam ook Uw mailadres invullen.
Voor ge begint, vergewis U er eens van via "Mijn Telenet" dat er wel een mailadres aangemaakt werd. Of waar hebt ge het nieuwe emailadres geregistreerd? Dit is de plaats waar ge een emailadres van Telenet aanmaakt.
https://www.telenet.be/mijntelenet/email/chooseuser.do?identifier= hierna staat Uw gebruikersnaam. Bij mij begint die met een t en zes cijfers zoals "t123456 " Die t kan ook een andere letter zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan