Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen ik ben dave 45jaar,en mijn email doet t niet via andere sites,laat ik het zo uitleggen,ik zat net op bv de site van handy man winkel,en druk dan op de email knop daar,waarop t volgende staat,@stuur een email naar deze vestiging,dan gebeurt er niks,en zo heb ik dat probleem ook altijd op andere sites,soms heb ik dan het geluk dat er een email adres bij staat,die kopieer ik dan en stuur de email via mijn yahoo,maar als er gelinkt moet worden lukt dat niet,wat kan ik doen?met vriendelijke groet dave
 
voortgaant op het feit dat het met de pop up blocker te maken heeft ! ( of zouw kunnen hebben )
gebruik zelf geen google crome ....

Allow all pop-ups


You can allow all pop-ups by disabling the pop-up blocker. Follow these steps:

  1. Click the wrench icon
    chrome_toolsmenu.gif
    on the browser toolbar.
  2. Select Settings.
  3. Click Show advanced settings.
  4. in the "Privacy" section, click the Content settings button.
  5. In the "Pop-ups" section, select "Allow all sites to show pop-ups." Customize permissions for specific websites by clicking Manage exceptions.
 
beste qtex heb precies gedaan wat je hier schreef meer t helpt niet,heb zelfs pc opnieuw opgestart,als ik dan op die email doorlink,druk op de handyman site zie ik wel even wat verschijnen ,links onderin maar geen email vakje
 
ik denk eerlijk gezegt , dat dit niets met de popup's te maken heeft ...
dit heeft waarschijnlijk wel met de instellingen te maken van je yahoo mail account ...met name hyper links !
 
ik heb t gekopieerd t zit op de handyman winkel dordrecht,
Handyman
Voorstraat 254
3311 ET DORDRECHT
Tel. 078 - 614 46 15

<tbody>
</tbody>

Openingstijden
Ma.13.00-17.30Do.09.00-17.30
19.00-2100
streep_296.jpg
Di.09.00-17.30Vr.09.00-17.30
streep_296.jpg
Woe.09.00-17.30Za.09.00-17.00
Koopzondag(en)

<tbody>
</tbody>
email_dot.jpg
stuur een email naar deze vestiging

<tbody>
</tbody>

<tbody>
</tbody>

<tbody>
</tbody>
en hier kan ik dus op klikken en er komt niks tevoorschijn
 
Aha, staat de link daar.

Ga eens linksonder naar de Startknop en tik dan in: Standaardprogramma en klik dan op Enter.
Er opent een scherm en dan zie je staan Uw standaardprogramma instellen.
Links in de lijst zoek je naar jouw emailprogramma en selcteer deze. Daarna kun je middenonder deze als standaard instellen.
 
heb ik net geprobeerd,en ingesteld op google chrome,maar t werkt nog steeds niet,heeft t niks met dat outlook of zo te maken misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan