Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,
Mijn nickname is KarelHeroly.
Ik heb wel wat kennis van PC's.
Maar moet nog heel veel leren.
Hoop dat hier te kunnen.
Dat zal ongetwijfeld goedkomen.:duimop:
Groetjes KH
 
Welkom Karelheroly, Wivy niet geloven, een computer is NIET zoals een vrouw. Een computer heeft een positieve kant. Maar alle gekheid op een stokje, hier moet je inderdaad regelmatig terugkomen. Je kunt hier veel opsteken.
 
Welkom Karelheroly, Wivy niet geloven, een computer is NIET zoals een vrouw. Een computer heeft een positieve kant. Maar alle gekheid op een stokje, hier moet je inderdaad regelmatig terugkomen. Je kunt hier veel opsteken.
met het uit trekken van de stekker stopt 'mien wuuf' (voor nld:mijn vrouw) niet met zagen over klusjes! de pc gaat naar een 'rustfase'.
 
Hoi Wivy,
Ik vind het nu al leuk hier. De Belgische taal, de gein en de hartelijkheid.
Ik kom nog wel eens in Belgie.
In Brussel op de grote Markt. En drink dan met mien Wuuf een pintje in La Chaloupe dÓr.
 
Hoi Wivy,
Ik vind het nu al leuk hier. De Belgische taal, de gein en de hartelijkheid.
Ik kom nog wel eens in Belgie.
In Brussel op de grote Markt. En drink dan met mien Wuuf een pintje in La Chaloupe dÓr.

Brussel ken ik niet, heb zelfs een brusselfobie! voor mijn job moest ik regelmatig naar Brussel om bij te scholen, liep ginder altijd verloren raar maar waar!
in A'pen loopt het vlotter, als w-vlaming voel ik mij thuis en toch nog altijd gastarbeider.vandaar dat er bij locatie: oudenburg (oostende)
& antwerpen staat.nogmaals welkom en keer zeker terug!

en geniet van ons 'bier' met mate teveel is trop!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Wivy,
Ik vind het nu al leuk hier. De Belgische taal, de gein en de hartelijkheid.
Ik kom nog wel eens in Belgie.
In Brussel op de grote Markt. En drink dan met mien Wuuf een pintje in La Chaloupe dÓr.

Inderdaad, een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Ik "leef" graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan