Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allen,

Ik mag me hier ook even voorstellen... ik ben Rick, getrouwd en sinds eind december vader van een prachtige dochter.
Normaal gesproken ben ik veel op school te vinden... voor het bord, waar ik probeer 12 jarige pubers iets bij te brengen.
Naast school is ook toneel een grote hobby.

Hopelijk vind ik hier wat ik zoek: hulp bij echte nOOb vragen :)
 
Hoi Rick, welkom op Pctuts.

Wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met je dochter.
Het ligt er aan wat je zoekt, kijk eens rustig rond en wieweet zit er iets bij waar je wat aan hebt. En zijn er vragen dan kan dat ook op het forum.

Groetjes van een landgenoot.
 
Rick, ook van mij welkom op het forum. Men zegt ook weleens dat prachtige dochters voortkomen uit prachtige moeders. Hoop het voor Jouw. ik heb 3 prachtige dochter (die ook al kinderen hebben). Alvast veel geluk.
 
Ik heb geen kids, dus heb er geen verstand van, maar maakt het niet uit hoe de vader er uit ziet dan.

Als ik in de spiegel kijk, zie ik meer zaken va mijn vrouw dan van mezelf. Maar de karakters, die tonen duidelijk de twee aan. En af en toe eens stoefen met het vrouwtje mag ook. Dat hebben ze wel graag. Voor mezelf, ben ik heel tevreden met mijn gezinnetje. Zelfs de schoonzoons vallen reuze mee. Ben daar heel dankbaar voor met de situatie.
Maar ook wij hebben ons kruisje zoals iedereen. Maar dat hoeft niet verteld te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan