Status
Niet open voor verdere reacties.
Nergens kan iets vinden om Facebook op het bureablad of in de taakbalk te krijgen .Is dit nu omdat ik Thunderbird gebruik ipv Outlook Express .
Ik kan de poorten niet invullen bij Outlook .Thunderbird doet dat automatisch .
2° Facebook melding komen via spam binnen ,kan ik niet veranderen .
 
1) Een snelkoppeling maken op je bureaublad met het adres van Facebook.
2) Zoals eerder reeds vermeld (meermaals!) is je bewering niet juist dat Thunderbird automatisch de "poorten" invuld en Outlook niet. Ivm instellingen zijn beide mail clients gelijkaardig. En zeker ivm POP3.
 
Bedankt voor 1) ,via computer-bureaublad kan je naast de andere snelkoppelingen rechts klikken.Er staat daar nwe snelkoppeling maken.
Kopiëren/plakken van de Facebook-link en nog wat en 't is klaar.
Ik draai al 2 jaar Thunderbird ,hij vult mijn poorten zelf in.Bij Ubuntu,Xubuntu en nu bij Vista.Ge krijgt een briefje van 50 als het niet waar is.
 
Bedankt voor 1) ,via computer-bureaublad kan je naast de andere snelkoppelingen rechts klikken.Er staat daar nwe snelkoppeling maken.
Kopiëren/plakken van de Facebook-link en nog wat en 't is klaar.
Ik draai al 2 jaar Thunderbird ,hij vult mijn poorten zelf in.Bij Ubuntu,Xubuntu en nu bij Vista.Ge krijgt een briefje van 50 als het niet waar is.

Thunderbird heeft inderdaad een andere aanpak zag ik net in BlueMotion zen links. Men excuses daarvoor.
 
Ik heb Skype opnieuw geïnstalleerd.Nu vond hij wel mijn maat zijn account.Allez ik heb hem nog niet gezien.Hij moet mijn account ook nog toevoegen.
Die Skype werkt dan nog eens samen met Facebook.Zo vanzelf gaat het ook niet direct;Ik moet nog zoeken.
 
Telefonisch meldde hij dat een video-gesprek doet met Live Messenger.Ik heb een Hotmail account zodat ik kan inloggen.
Nergens kom ik daar videogesprek of Skype tegen.
Ik doe er niets meer aan .Reden:ik denk dat ik een niet legitieme versie van Vista heb.Belangrijke veiligheidsupdates geraken niet geïnstalleerd .Dit komt dan van maatjes met mooie praatjes.Deze pc met 1 gB ram gaat naar Xubuntu.
De te verwachten occasie laptop 3 gB ram krijgt dan W8 en een studenten Office.Legitiem zodat ik Office in het Nederlands heb en de W8 ook in het dutch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan