Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik heb sinds kort een probleem met firefox, als ik bv mijn belkaart wil online opladen, dan klik ik een bedrag aan en vervolgens op volgende, maar hij komt steeds terug op de startpagina en wat ik heb aangevinkt is verdwenen, zelfde op selfbanking, als ik in de lijst een begunstigde aanvink dan komt de pagina terug met lege overschrijving.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen aub?

Mvg
 
Hoi,
Ik heb sinds kort een probleem met firefox, als ik bv mijn belkaart wil online opladen, dan klik ik een bedrag aan en vervolgens op volgende, maar hij komt steeds terug op de startpagina en wat ik heb aangevinkt is verdwenen, zelfde op selfbanking, als ik in de lijst een begunstigde aanvink dan komt de pagina terug met lege overschrijving.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen aub?
Mvg

als eerste tip stel ik voor van je geschiedenis te wissen. is dan waarschijnlijk wel opgelost. ga naar extra-->recente geschiedenis wissen (verkort:[CTRL+SHIFT+DEL])--> tijdsperiode: alles selecteren.

laat maar weten of het zo is opgelost...
 
Ging dit voorheen wel? Sommige sites werken niet met de één- of andere software. Ik kan IE8 niet gebruiken op bepaalde sites, welke dan weer wel ondersteuning bieden voor Crome- of firefox.
 
Deze discussie kan worden afgesloten, ik had volgens Spybot S&d geen malware of iets dergelijks op mijn systeem, ook Kaspersky gaf geen gekke dingen aan, toen heb ik besloten om Firefox compleet, dus inclusief cookies, wachtwoorden, favorieten ed (moest je aanvinken voor de-install) te verwijderen, dan terug de nieuwste versie geïnstalleerd en de problemen zijn van de baan.
Alvast bedankt voor de nuttige info ivm dit probleem.

Mvg

Garreth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan