Status
Niet open voor verdere reacties.
weer een vraagje ik maar verschillende fotofilms en converteer deze naar dvd bestanden deze komen dan ik video ts best.... op de comp maar als ik zo een filmke of 5 bv op 1 dvd wil branden hoe doe ik dat dan het beste een is geen probleem daar ik altijd via dvd shrink werk maar vijf of meer filmkes op 1 dvd???? hoe doe je dat
 
weer een vraagje ik maar verschillende fotofilms en converteer deze naar dvd bestanden deze komen dan ik video ts best.... op de comp maar als ik zo een filmke of 5 bv op 1 dvd wil branden hoe doe ik dat dan het beste een is geen probleem daar ik altijd via dvd shrink werk maar vijf of meer filmkes op 1 dvd???? hoe doe je dat

Gebruik leestekens en hoofdletters zodat we makkelijker het probleem kunnen zien.
Zie hieronder.
Weer een vraagje. Ik maak verschillende fotofilms en converteer deze naar dvd bestanden. Deze komen dan ik video ts best.... op de comp. Maar als ik zo een filmke of 5 bv op 1 dvd wil branden, hoe doe ik dat dan het beste. Een is geen probleem daar ik altijd via dvd shrink werk. Maar vijf of meer filmkes op 1 dvd???? Hoe doe je dat?

Allereerst, gebruik niet ALTIJD dvd shrink. Dit programma is alleen bedoeld om te grote dvd bestanden te doen passen op 1 dvd.
En eerst met Nero Uw diverse titels maken. Daarna pas indien nodig door dvd shrink halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan