Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand me helpen vroeger werkte ik met xp en nu met vista als ik vroeger foto's wou branden op een cdrom ging dit vanzelf met de map toe te voegen bij nero als ik bij vista in mijn bestand op branden drukt brand hij wel maar kan de cdrom of dvd niet afspelen op mijn dvd speler maar wel op de pc iemand een oplossing hiervoor?
 
spijtig knoeierke ,ik wou dat ik kon helpen ,maar ik zelf zit nu te klooien met die vista ,ik heb mijn andere pc aan m'n dochter gegeven met xp en nu kan ik bijna niks meer ,ook mijn bewegende gifjes enzo vanalles werken niet meer
ik wou dat die vista zich een beetje aanpaste
ook heb ik nu office 2007 war ik nog vanalles moet gaan zoeken ,erg die vista zeker niet makkelijker (zucht zucht )
 
niet de vista maar met nero zelf een data cd maken en anders een programma draaien waar je slides kan maken of zo, zijn er genoeg.
Ik doe dat nooit maar weet dat ze er zijn.
Je kunt ook naar de eigenschappen van de cd kijken of een optie om de cd af te sluiten staat.
weet nog wel dat vroeger bij nero wel in een van de menu's de optie 'Finalize" (EN) stond en als je vergeten was om af te sluiten of als je een open data cd had waar je steeds bij schreef tot dat ie vol was, dan kon je het met die optie er mee afsluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan