Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, allemaal
Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik een melding dat ik mijn COMMONFORMS.DLL REGISTERWINDOWS heb verwijderd. Ik weet van niets maar hoe kan ik dat herstellen. Alvast bedankt voor de hulp.
Pim
 
Pim,
Heb je 'herstelpunten'? Dan zou ik mijn systeem eens terugzetten naar een datum vóór deze ramp. Doe je af en toe Back-up? Dan kan je best een 'Systeemkopie' terug zetten. Dit laatste is een heel gedoe, maar dan is je systeem ook écht hersteld. Om te weten of je nog veel herstelpunten hebt open je best »CCleaner«, kijk op 'gereedschap' en klik op 'herstelpunten'. Je ziet ze dan allemaal en weet je welke te kiezen.
Vooraleer dat alles, doe eens: »Winkey+R« en typ in het vakje »perfmon /report« (zonder aanhalingstekens en mét de spatie), doe »O.K.« wacht anderhalve minuut en je leest in het rapport wat er eventueel mis gaat.
Succes!
WW
 
heb je een opstart cd van win 7 .via deze kan je een herstelpunt terugzetten .heb je soms je reg gecomprimeerd met avg tune up om je pc te versnellen of je reg opgekuist .dan zit er niks anders op om je pc terug te zetten op je vorige config die werkt via je herstel punt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan