foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit met 2 foutmeldingen. (ik kan jullie verzekeren dat ik niets bijzonder met mijn laptop heb gedaan maar kreeg wel ineens deze meldingen) Ik heb 3 externe schijven E - F - G.
E is een Pilips externe schijf
F en G zijn WM externe schijven.

De E schijf (Philps zie ik wel staan maar krijg die ook niet meer geopend.) De 2 andere schijven werken wel.

1: Als ik mijn ASUS laptop met Windows 7 64 bits home permium opstart krijg ik de melding:
Microsoft Visual C++ lybrary
Runtime Error
Program:C:\Program F.....
This application has requested the runtime to terminate is in en usual way.
Please contact the applications supportteam for more information.

2: Ik kan ook geen back-up maken in deze Windows 7 maar dat is me nog nooit gelukt. Niet op de vaste schijf maar ook niet naar de externe schijven. Heb de laptop sinds april 2012.
Ik krijg altijd de foutmelding:
Er is een interne fout opgetreden
De Parameter is onjuist (0x80070057)
Ik heb dit probleem met de Microsoft fixer en handmatig proberen op te lossen maar dat is niet gelukt.
Als ik alle stappen van Microsoft doorloop krijg ik uiteindelijk het volgende te zien:

een icoontje waar met rode tekst instaan met daarachter (standaard) REG_SZ geen waarde ingesteld
een icoontje met blauwe tekst een daarachter de tekst CopyFileBufferedSynchrocusio REG_DWORD
0x0000000(1)
een icoontje met blauwe tekst en daarachter Nieuwe waarde 1 REG_DWORD 0x0000000 (1)

Hopenlijk kunnen jullie me helpen want Miscosoft hulp paginas en fixers verhelpen de 2 problemen niet. Ook op internet blijkt dat veel mensen worstelen met een back up maken in Windows 7 en er niet uitkomen.

Met vriendelijke groet
Crimpak
 

Bijlagen

  • foutmeldingmelding.jpg
    foutmeldingmelding.jpg
    22.6 KB · Weergaven: 130
installeerd eens cristaldisk
je scant hiermee alle aangesloten media's ...
is de kleur blauw is er niets aan de hand
is de kleur geel of rood moeten we zien te achter halen wat er gaande is met de betreffende schijf ....
heb het vermoeden dat de E schijf aan zijn einde is ...

wat betreft je probleem met het aanmaken van backup's
ook ik ondervind het zelfde probleem...
maar ben me er van bewust om dat ik de backup functie gebruik van de Acronis treu image.

mijn vraag aan u luid dan ook heb jij een andere backup functie geinstalleerd of ooit ingebruik gehad ...
indien zo heeft deze de windows backup functie uitgezet ...
 
Hoi qtex,
bedankt voor je snelle reactie. Ik ga kijken met cristaldisk. Ik heb nooit iets aan mijn back-up gewijzigd maar ik zal eens kijken naar alle instellingen van mijn back-up. Ik laat nog van me horen.
Nogmaals bedankt en fijne zonnige dag verder

Crimpak
 
Hoi qutex,
fijn programmaatje is dt die cristaldisk. Snelle reactie met resultaten. Al mijn schijven geven blauwe bolletjes en zijn dus ok, maar mijn Pilips externeschijf (E) ziet hij ook niet. Het enige wat ik kan doen is denk ik mijn Philips externe schijf op een andere pc aansluiten om te kijken of een andere pc deze schijf wel ziet maar ik denk inderdaad dat je gelijk hebt en dat de Philps schijf ter ziele is. Jammer want daar had ik dus ook geen ack-up van.
Mijn back-up instellingen ga ik nog bekijken.
Tot horens
Crimpak
 
indien het mogelijk is plaats eens een printscreen van je schijfbeheer...
want je zegt dat cristaldisk alles in het blauw aangaf ...dan is de fout ergens anders te zoeken ..
 
Hoi qtex,
raar maar waar. Ik sluit nu weer die Philips in de usb poort aan en mijn lapotop leest hem nu wel. Ik maak er snel een copie van nu het nog kan. schrijfbeheer.jpg Raar is wel dat het programma Cristaldisck hem niet ziet en dus ook niet scant. Cristaldisck ziet hem wel in schrijfbeheer. Kan het even niet meer volgen. Ik hoop dat ik het gevraagde van je goed mee stuur nu.
 
het kan dus zijn dat er niets mis is met de schijf maar eerder met de usb poort al dan niet de aansluiting naar de externe schijf zelf !
(een slecht contact ..!)

heb zelf ook aan de hand gehad dat er een schijf kuren vertoonde ( deze werd soms wel gezien en dan weer niet ) dit lag bij mij enkel aan de kabels , specifiek aan de usb stekkers ...doordat ik met mijn voeten tegen de achterkant van de pc buraeu stampte kreeg de kabel een (laat ons zeggen ) trilling te verduren bijgevolg maakte de stekkers die aan de externe schijf moesten aangesloten worden slecht contact met de schijf zelf terwijl de usb's (waren namelijk 2 kabels voor deze externe schijf ) wel degelijk vast zaten !
 
Laatst bewerkt:
heb het ook voorhad toen ik acronis true home installeerde en daarna verwijderde kreeg ik mijn windows backup niet aan de praat zoals gtex zegt word deze uitgeschakeld door aronis.dan heb ik deze via onderhoud terug ingeschakeld en werkt terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan