Gaat dit of komt dat niet goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
De gegevens van de desktop:
Intel® Pentium® 4 and Celeron® processors
Intel 845G chipset with Intel Extreme integrated graphics
Integrated Intel 10/100 NIC
400- and 533-MHz Front Side Bus
SMART III Ultra/ATA Hard Drives
Integrated audio with internal speaker
Standard MultiPort for optional Wireless or Bluetooth connectivity on Ultra-slim Desktop
Optional MultiBay Drive Adapter on Convertible Minitower and Small Form Factor
Intelligent Manageability
Energy Star compliant with energy-saving features
Protected by Compaq Services, including a 3-3-3, standard warranty. Terms and conditions vary by country. Certain restrictions and exclusions apply.

De cpu die te vinden zijn, bvb 2,60Ghz/512/800
Kan de pc deze cpu aan?
 
478 socket, de cpu moet pinned zijn.
bios is moeilijk zonder beeld (geen cpu, maar er zijn er te koop als je googled.
Daarom deze vraag.
Detail over de pc http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/11349_div/11349_div.HTML

Intel Pentium 4 Processors with 533-MHz Front Side Bus, 512KB L2 cache kan op de sff tot 2.8ghz gaan.
Het is enkel de fsb van 533 max waar ik me de vraag stel of een p4 cpu voor 533/800 op mag.
Ik denk dat de cpu vanzelf aan 533 zit via het moederbord.
 
Laatst bewerkt:
478 socket, de cpu moet pinned zijn.
bios is moeilijk zonder beeld (geen cpu, maar er zijn er te koop als je googled.
Daarom deze vraag.
Detail over de pc http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/11349_div/11349_div.HTML

Intel Pentium 4 Processors with 533-MHz Front Side Bus, 512KB L2 cache kan op de sff tot 2.8ghz gaan.
Het is enkel de fsb van 533 max waar ik me de vraag stel of een p4 cpu voor 533/800 op mag.
Ik denk dat de cpu vanzelf aan 533 zit via het moederbord.

De hardware van het moederboard legt inderdaad de grenzen vast. In een 2CV'ke kan je ook geen Porche motor gebruiken (inbouwen is misschien mogelijk)
 
In een kever gaat het hoor.
Ik ken zo iemand.
Die heeft zo 2 kevers.
Als ze hem flitsen weet hij van niets (????)
Rara, hoe kan dat nu???
Dus de cpu kan ik perfect aankopen en installeren als er een waarde staat die door het moederbord ondersteund wordt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan