Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Plots werd mijn live mail gestopt en werd outlook.com op mijn computer geïnstalleerd. Ik kan wel uit outlook.com een bericht versturen, maar ik krijge daar geen enkele mail binnen. Bij Live Mail(hotmail.com) kan ik niets meer doen en krijge ik steeds het bericht 3219 : serverfout. Inmidels is het mij duidelijk dat Microsoft hotmail niet meer ondersteunt. Hoe kan ik één en ander in werking krijgen ??? Weet iemand raad. Dank voor uw hulp.
 
Beetje raar verhaal. Outlook.com is een webmail client. Dit is dus geen applicatie welke geïnstalleerd kan worden. Gewoon surfen naar de betreffende website, inloggen en starten. Vanaf het moment dat je daar goed kan inloggen, gaat alles naar behoren. Als je kan versturen, ga je ook kunnen ontvangen. Instellingen zijn daar niet nodig, enkel je login van je webmail. Dus die kant van het verhaal kan gewoon niet.

Tenzij je Outlook.com verwart met Microsoft Outlook, welke wel een client applicatie is die geinstalleerd dient te worden. Nu zoiets gebeurd ook niet vanzelf... dus plotseling is hier ook niet aan de orde. Dit is ten eerste een betalend product, en installatie is daarvoor ook vereist. En bovendien dien je meestal je gewenste email te configureren. Mogelijk zijn hier enkele instellingen niet correct.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan