Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb altijd films gekeken op mijn laptop, nooit problemen gehad, totdat ik een tijdje geleden wat problemen heb gehad met malware die ik gelukkig heb kunnen oplossen, maar nu heb ik geen geluid meer als ik films afspeel met bijna alle programma's. De programma's waar ik geen geluid meer heb bij de films zijn:

DivX Plus Player

IrfanView

Media Player Classic - Home Cinema

QuickTime Player

Real Player

Windows Media Player

Het enige programma waar ik wel geluid krijg bij de film is Windows Live Movie Maker, maar deze speelt niet alle films af (bijv. mkv-files)..

Vroeger keek ik alles met DivX Player, ik ben dan ook al zeer tevreden als deze het weer zou doen.

Ik heb inmiddels de K-Lite Codec Pack (Mega) gedownload en geïnstalleerd, ik heb van andere posts begrepen dat ik dan wel alle benodigde codecs zou moeten hebben, dus hier zou het niet aan kunnen liggen denk ik? Of moet ik hier nog verder iets mee doen (configureren of zo??)

Alvast heel erg bedankt!!



Groetjes, Django
 
Ik heb de AC3 filter gedownload en geïnstalleerd. Tijdens de installatie kreeg ik al de boodschap dat ik deze al had geïnstalleerd, maar heb 'm gewoon nog eens geïnstalleerd. Nog geen verschil, nog steeds geen geluid bij de films.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan