geen wachtwoord om in te loggen windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

postb4

Steunend lid
Vip Lid
de Dell laptop van mijn oom kan niet opgestart worden omdat hij zijn wachtwoord van windows 10 niet meer weet, hoe kan ik hier weer in komen ???????
 
heb je de cd gebrand dien je er van op te starten en dit vanaf de laptop waar jij dus het probleem mee heb ..
*verander je het wachtwoord en het gaat dan ook om het Microsoft Account waarmee jij je telkens inlogt op beiden laptop's dan is dit natuurlijk ook voor beiden systemen .. daarom dat ik hier steeds werk via het Lokaal account .

ik heb hier 3 desktop's en te samen met de virtuele Windows(en) wel 6x de Windows10 pro alle staan geregistreerd onder hetzelfde Microsoft account maar ik werk uitsluitend met het lokaal account ....verander ik op ene desktop het Microsoft account wachtwoord dan heeft dit ook gevolg op de overige systemen indien ik daar dan het Microsoft account zou gebruiken .

hier een filmpje hoe je iseeWindows pasword recovery dient te gebruiken ....
*opgelet in dit filmpje word dus een wachtwoord verwijderd onder een lokaal account ...
 
beste Qtex, ik vind het ongelofelijk dat je de moed (nog) niet opgeeft. maar ik ben behoorlijk 'leek' in dit soort zaken. al vanaf het begin van het filmpje krijg ik een beeld dat hier niet van toepassing is. als ik op deze laptop inlog is er geen probleem. ik gebruik hetzelfde paswoord als op die andere laptop en ik kan beginnen. op die andere laptop moet ik mijn windows-account of zoiets invullen. ik kan daar dan wel een cd of zo in steken, maar die reageert gewoon niet. ik laat iemand langs komen want straks marcheert hier niets meer. toch nog eens heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan