Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Eweka werkt terug. Wel aan sterk verminderde snelheid.
Headers worden opgehaald aan +/- 25 KB/s per connectie tegenover vroeger 100 KB/s per connectie.

Bij het downloaden met 8 connecties had ik een gemiddelde snelheid van ongeveer 190 KB/s met eventjes een max van 250 KB/s tegenover vroeger tussen de 650 en 750 KB/s.

Maar laten we niet klagen. Het is nog altijd gratis.
 
Maar wanneer je alle lijntjes openzet nl 32 haal ik 800kb eruit.

Ik haal nu ook terug snelheden van meer als 700 KB/s. De maximum snelheid bij het downloaden is natuurlijk afhankelijk van het soort abonnement bij uw provider. Voor Telenet Mono is dit theoretisch 10 Mbits/s. Maar snelheden van 700 KB/s zijn eerder normaal.

Ze zullen bij Eweka de snelheid terug aangepast hebben.
 
hoe lang zal het nu zijn

had juist bijna ne andere pay server genomen

vroeg of laat zal het er toch eens van komen vrees ik
ik heb al een goed alternatief gevonden voor een goede prijs

heb nu een proef account en ben zeer tevreden er over (kp)

<TABLE id=table_spec><TBODY><TR id=spechead><TH id=specprop vAlign=top align=left colSpan=3>TweakNews 10 Mb </TH></TR><TR><TH vAlign=top align=right rowSpan=10>10 Mbit €<BIG id=color>7.<SUP>95</SUP></BIG>
<SMALL>per maand</SMALL>
</TD>


<TD id=specprop>Abonnement</TD><TD id=specprop>TweakNews 10 Mb</TD></TR><TR><TD id=specprop>Snelheid</TD><TD id=specprop>10 Mbit</TD></TR><TR><TD id=specprop>Kosten per maand</TD><TD id=specprop>&euro 7,95</TD></TR><TR><TD id=specprop>Contract Periode</TD><TD id=specprop>Minimaal 1 maand</TD></TR><TR><TD id=specprop>Aansluitkosten</TD><TD id=specprop>geen</TD></TR><TR><TD id=specprop>Retentie</TD><TD id=specprop>50 dagen</TD></TR><TR><TD id=specprop>Newsgroepen</TD><TD id=specprop>alle actieve (>100.000)</TD></TR><TR><TD id=specprop>Opslag</TD><TD id=specprop>144 TB aan artikelen</TD></TR><TR><TD id=specprop>Threads</TD><TD id=specprop>4 threads van 2,5 Mbit/sec</TD></TR><TR><TD id=specprop>Extra</TD><TD id=specprop>gratis proefaccount van 10 dagen
bij jaarbetaling zijn de kosten € 69.<SUP><SMALL>95</SMALL></SUP> per jaar

</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
hoe lang zal het nu zijn
vroeg of laat zal het er toch eens van komen vrees ik

Vanaf het ogenblik dat er terug een overeenkomst is tussen Eweka en Telenet zal het dadelijk gedaan zijn met gratis downloaden.
Maar zolang die overeenkomst er niet is....
"Gelukkig" is Telenet hier niet mee. Voor hen brengt dit een geweldige hoeveelheid dataverkeer met zich mee waaraan ze niets verdienen.
 
wij zijn volledig gestopt met eweka en zijn terug gekeerd naar onze payserver "astraweb" hebben een account van 320 gb voor 80 € ongeveer en de snelheden zijn subliem, snelheid min. 1.2 bij mij en ook bij mijn beste maar die een 30 tal km verderop woont en 10 connections om te downen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan