Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Wat er gebeurd is weet ik niet. Via Spotnet selekteer ik een file en die wordt geopend in Grabit. Heb de check gedaan, paswoord en alles klopt.
Echter in Grabit zegt hij telkens "article not found". Heb al een andere file geprobeerd en zelfde resultaat. Het gaat om "King and Maxwell". Heb de eerste aflevering gemist.
Post is 596 dagen oud. Maar als ik dvd 3 van seizoen 1 wil downloaden, (531dagen) lukt het ook niet.
Wat kan hier de reden zijn?

Heb het voor de zoveelste maal opnieuw geprobeerd en nu lukt het wel, met alles hetzelfde.
 
OK, ik heb hier Seizoen1 aflevering 1 en 2 en 4. Aflevering 3 loopt nog steeds heel erg traag binnen. Is al 2 dagen bezig en is pas op 40% maar hij loopt nog steeds.
 
Sorry, voor het late reageren. Ben vrijdag naar ziekenhuis geweest voor een operatief ingrijpen aan de meniscus. Zaterdag in de voormiddag naar oogarts. Heb aan beide ogen een laserstraalbehandeling gehad. Eventjes gerust, zag niet zo heel veel. Voelde mij mottig tegen de avond en 's morgens al helemaal. Bleek dat ook hier het griepvirus zijn intrede had gedaan. Zaterdagavond gaan slapen en pas deze morgen terug op.
Ja, om te antwoorden op de vraag, enkel dvd 1 had ik nodig met Nederlandse ondertiteling.
 
Beterschap Mik,

ik heb hier volgens mij wat je wilt hebben met Nederlandse ondertiteling.
Het is geen DVD, maar 4 losse afleveringen.
Als je wilt kun je daar dan zelf een DVD van maken.

Bedankt, Die DVD maken is zeker geen probleem. Laat maar een plaatsje weten waar je die bestanden kan parkeren.
Gelukkig is het nu al een beetje beter met mij. Ik was heel gelukkig toen ik niks pijn gewaar was van de operatie aan de knie. Zelfde met het laseren van de ogen. Alleen is het heel moeilijk in heldere plaatsen te vertoeven. De ogen zijn verdoofd en staan volledig met de iris open. Bij zonlicht worden die juist gesloten. Maar gelukkig was het vrouwtje van de partij voor het vervoer. Pas zaterdagavond kreeg ik een behoorlijk opdater.
Maar ik mag niet klagen, ik ben op de goede weg met goede medicatie.
 
bedankt voor uitleg maar er is nog iets nodig newsserver
werkt ook niet altijd lees ik
de vraag is wat met de wetgeving mag het?

inderdaad zonder de inlog gegevens van een newsserver kun je met grabit of spotnet niets ophalen ...

de wetgeving zegt globaal genomen het volgende ...."men mag dit gebruiken voor eigen gebruik ...zolang het binnenshuis gebruikt."

nu word er hier een onderscheid gemaakt tussen een " particuliere (thuis) gebruiker en een particuliere gebruiker die een horeca-gelegenheid uitbaat " ...deze laatste is dus in overtreding indien hij dergelijke verkregen bestanden afspeelt voor derden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan