Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lisama

Gast
hallo allemaal,

Ik zou graag een groot bestand van 240 mbwillen doormailen.
Is dit gratis mogelijk.

Weet iemand hier een oplossing voor.
Er zijn voldoene betalende sites hiervoor, maar dat kan ik me niet veroorloven.

Alvast heel veel dank voor jullie hulp.

groetjes...oma...Lisama
 
Je zou het kunnen inpakken met winrar en dan de verschillende deeltjes appart verzenden,eens alle deeltjes verzonden hoeft de ontvanger enkel uit te pakken en klaar.
Of je kan grote bestanden splitsen.
Hier de werking in outlook express,windows mail en windows live mail.
Kies onder Extra, Accounts voor het tabblad E-mail . Vraag nu de eigenschappen op.

In het tabblad Geavanceerd staat onder Verzenden de optie om berichten op te splitsen die groter zijn dan een bepaald aantal MB's. Kies hier voor 5000 KB omdat de meeste providers post tot5 MB accepteren. Sluit af met OK.
Vanaf nu zal Outlook Express ieder groot bestand wat je probeert te mailen opsplitsen en in kleinere stukken doorsturen. Vergeet niet om de ontvanger te vertellen hoe het bestand weer tot 1 geheel te maken is.

Dit werkt als volgt: Ga in het inbox-scherm naar Bericht enkies de optie Combineren en Decoderen. Selecteer de berichten die samengevoegd moeten worden, zet ze in de goede volgorde en klik OK.


NB Indien je provider grotere bijlagen toelaat kan je de groote aanpassen,meer dan 9 MB zou ik zeker niet nemen,het zal dan al lang duren eer je het kan verzenden en het risico op fouten vergroot zeer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan