handleiding voor paragon drive

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen
ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen maar ga proberen:duimop:
ik heb gisteren paragon drive free backup gekregen van internet ,maar helaas volledig in het engels en daar ik die taal niet zo machtig ben;! zou ik graag wat nederlandstalige uitleg hebben ,misschien zijn er nog mensen die dit probleem hebben en die een oplossing gevonden hebben
bij voorbaat veel dank
groetjes roger
 
De download staat ook op het forum bij dedownloads met enkele plaatjes.
Zo eenvoudig in gebruik door de duidelijke wizard dat een handleiding niet echt nodig is.
Je hoeft enkel op te geven welke drive je een backuk van wil maken (afbeelding1, waarna zal gevraagd worden op welke plaats de backup mag worden weggeschreven.
Hoeveel plaats er nodig zal zijn word getoond, je moet er dus wel voor zorgen dat er genoeg plaats is om de backup neer te zetten zodat het programma zijn werk vol automatis kan doen.
 
Laatst bewerkt:
paragon

paragon

hey
dank je wel voor deze snelle reactie , ik weet zeker dat hier veel mensen blji mee zullen zijn , ik in ieder geval
dank je voor de moeite die je wilt doen
groetjes roger
 
hoi
kan je met paragon ook een recovery dvd maken?
ik heb diverssen programma's geinstaleerd,en daar wil ik een recovery dvd van maken,
dat als mijn pc hapert of zo,dat ik dan met de recovery dvd aalles weer kan instaleren via de dvd,net zoals je windows instaleerd,maar dan met de recovery,
kan dat met paragon?
pouwer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan