Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een HD digicorder van telenet, maar zou graag alles wat op de hd staat van de digicorder naar mijn pc kopiëren.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?
 
het beeld capteren is de enige mogelijkheid, analoog opnemen dus.
Als je pc niet de nodige aansluiting heeft kan je een adapter plaatsen zoals deze
Dan sluit je de digicorder aan op je computer en kan je het beeld dat normaal naar je tv gaat opnemen met je computer.
Word veel gedaan, maar hoe precies,
Ik heb het nog nooit gedaan, ik heb geen digicorder.
Mijn schoonbroer doet dit wel, maar dan met zijn videorecorder en zijn videokaart, die heeft de nodige aansluitingen en bijhorend programma, dat zit bij de videokaart.
Met zo een adapter weet ik niet of de nodige soft meegeleverd is.
 
Ik heb een HD digicorder van telenet, maar zou graag alles wat op de hd staat van de digicorder naar mijn pc kopiëren.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Enige mogelijkheid is het uitgaande signaal van digicorder aanbieden op een speciale kaart in Uw pc. Dit kan een tv kaart zijn maar er bestaan ook modellen die het via usb omzetten.
Het is perfect mogelijk een opname te doen vanaf digicorder. Ik heb de digicorder en neem regelmatig over op dvd schrijver. (toestel met hd en dvd schrijver) Dus zonder tussenkomst van pc. Heb ook al opnames gedaan op pc. Heb een videomate tv kaart in pc. Resultaten zijn behoorlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan