Windows 11 herstelpunten

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
geachte,

Is het normaal als je een programma installeert en je besluit het toch niet te houden,
en ik wou een systeemherstel doen (gisteren stonden er nog 6 in, eentje die ik 's avonds nog zelf had gemaakt, doe ik regelmatig zelf)
dat die allemaal verdwenen waren.
Ik had wel juist een windows update gedaan, maar alles was weg.

Is er een manier om verwijderde systeemherstelpunten terug te vinden op je AIO,

En nog iets; is
1714765898672.png
belangrijk om op je pc te hebben

alvast bedankt,maar ik moet er al terug af, het is te lastig

thanks
 
Gewoon je programma terug verwijderen als je het nietmeer gebruikt... uninstall

Betreffende de Microsoft .NET SDK 6, deze kan je waarschijnlijk verwijderen.
Dit is de Software Development Kit van het .NET v6. Dus voornamelijk bedoeld wanneer je zelf software gaat bouwen.
Wanneer je applicaties hebt die .NET v6 nodig hebben, heb je voldoende met de Runtime.
Op zich kan het ook geen kwaad dat die SDK geinstalleerd staat. Gaat geen extra overhead geven.
 
er is geen update geweest denk ik, maar het heeft hier weer allemaal te maken met de support assist van Dell, die werkt weer niet,
dit waar ik vorig jaar maanden met bezig geweest met Dell tot ze een nieuwe maakten
nu werkt die ook niet meer, geen updates, geen hardwarecontrole
ik vraag me af of dell command update niet ongeveer hetzelfde doet
1714858161897.png


1714858196539.png



ik kan ook nog een foto tonen dat hij geen hardware controle doet.
Heb gebeld en ze geraken er zelf niet aan uit, raar dat het bij anderen wel nog werkt en ik heb niets speciaal gedaan

groet
marcel
 
Begrijp niet welke scan, heb wel slechte dag.
Die man boven Dell had na installatie van SDK op de opdracht uitgevoerd, ging te rap om te zien wat het was, zal moeten terugbellen om het te vragen.
In die oude support assist die er nu opstaat doet hij geen scan van de hardware onderdelen, ook 'niet op andere sites van Dell waar je een grondige controle kan laten uitvoeren van je pc, ik krijg steeds foutmeldingen als hij hardware wil controleren.
Heeft dit te maken met zijn opdracht? Of heb ik dit al geschreven. Ik zeg het ik ga wat wachten voor die SDK te zoeken zie dat ik de verkeerde neem en voor je opdracht
Ben mentaal en lichamelijk nog niet in orde, zal het vandaag wel nog doen na je antwoorden en als ik beter ben, bedankt voor je begrip
 
deus, ik heb toch over geen opkuis programma' s gesproken
die support assist is heel gemakkelijk en kijkt alles na; doet ook bios update,
al de rest van die clean programma's is gevaarlijk

groet,

ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan