Windows 10 Hetzelfde sjabloon voor alle mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer hetzelfde sjabloon (Diverse bestanden) toe te passen voor alle mappen op mijn pc maar dat lukt niet. Aangepaste mappen voor bijvoorbeeld muziek of video hoef ik niet persé.
Als een map staat ingesteld op "Diverse bestanden" wordt deze veel sneller geladen in verkenner, vandaar.
Voor alle duidelijkheid: ik bedoel dus niet dezelfde weergave met o.a. details, grote of kleine pictogrammen.

Uiteraard gezocht via google, op schoonepc, hier op pctuts maar ik kan niets vinden wat ik zoek.
 
Bedankt Philip maar dat is dus juist niet wat ik bedoel. Wat ik wil is hetzelfde sjabloon, zie foto.
 

Bijlagen

  • Sjabloon diverse bestanden.jpg
    Sjabloon diverse bestanden.jpg
    167.9 KB · Weergaven: 73
Ja dat weet ik Philip maar dan worden alleen de onderliggende mappen meegenomen en helaas NIET de mappen die daar weer onder liggen.
Ik zoek naar een mogelijkheid om, indien mogelijk, met één klik alle mappen met een sjabloon "Diverse bestanden" als weergave te hebben met als kolommen Naam, Gewijzigd op, Type en Grootte.
Met de mogelijkheid: Beeld - Opties - tabblad Weergave en dan op 'alle mappen toepassen' lukt dat niet.
 
Lees je toch nog eens goed de howtogeek oplossing aub ...
Je moet het wel degelijk doen vanuit een library of bibliotheek en niet vanuit een of andere map hé ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan