Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey guys!
Ik ben Robbert Bouw, ben 16 jaar, en woon in Deventer.
Ik ben ex-moderator van PSX-Sense.nl, maar ik zocht een ander leuk forum waar ik over meer onderwerpen kan communiceren, en hoop dat ik me hier kan vermaken!

Heb verschillende gadgets; PS3/1 laptop, 2 pc's/Media Player/Pioneer Home Cinema Sound System/Teac versterker, en nog meer. Je ziet veel electronica van hoge kwaliteit, en een bijpassend forum, beter kan het niet :)
Ik ben bereid TUT's te schrijven voor dit forum. Voorbeeld klik hier.

Wat mij verder opviel is dat ik de provider "Live-DSL" niet kan kiezen, dat is spijtig, want die heb ik, vandaar gekozen 'Zeg ik niet'.

Jullie zullen me verder wel ontdekken, en terug zien bij de posts!
Verdere vragen zijn altijd welkom!

Met vriendelijke groet,

Robbert Bouw.
 
Hoi Robbert, welkom op Pctuts

Natuurlijk is het leuk om enthousiaste leden te hebben op Pctuts, zomaar uit het niets moderator worden kan natuurlijk niet, maar dat zal je zelf ook wel begrijpen.

Groetjes van een landgenoot.
 
Hoi Robbert, welkom op Pctuts

Natuurlijk is het leuk om enthousiaste leden te hebben op Pctuts, zomaar uit het niets moderator worden kan natuurlijk niet, maar dat zal je zelf ook wel begrijpen.

Groetjes van een landgenoot.

Hoi Landgenoot!

Ik snap dat uiteraard, maar ik kom hier uiteraard voor de humor, en om dingetjes bij te leren.
Ik zal mijn best doen beleefd te blijven en mensen op een serieuze manier te helpen!

Ook bedankt DDragon80!
 
Ook van mij Hartelijk Welkom.
Je mag altijd tuts maken. Als ze interressant zijn en iemand helpen zullen ze hier natuurlijk geplaatst worden. Ben je regelmatig van de partij met woord en daad, zal je vanzelf wel de vraag krijgen om medewerker te worden. Dus aan de slag.....
 
Ook van mij Hartelijk Welkom.
Je mag altijd tuts maken. Als ze interressant zijn en iemand helpen zullen ze hier natuurlijk geplaatst worden. Ben je regelmatig van de partij met woord en daad, zal je vanzelf wel de vraag krijgen om medewerker te worden. Dus aan de slag.....

Bedankt. Ik zal mijn uiterste best doen, en hoop nuttig te zijn op dit forum! Ik zal het vanzelf merken.
 
Hey Robbert

ook van mij welkom hier. raar wel je voornaam zo met 2 B's erin :p

ik ben zeker dat je je hier gaat vermaken, we hebben immers een héél groot forum met vele verschillende onderwerpen.

en zoals m'n collega's ook al zeggen: je hoeft je niet in te houden om tutorials hier te posten. er kan altijd wel iemand iets aan hebben! (y)
 
Hey Robbert

ook van mij welkom hier. raar wel je voornaam zo met 2 B's erin :p

ik ben zeker dat je je hier gaat vermaken, we hebben immers een héél groot forum met vele verschillende onderwerpen.

en zoals m'n collega's ook al zeggen: je hoeft je niet in te houden om tutorials hier te posten. er kan altijd wel iemand iets aan hebben! (y)

Thanks! :duimop: , nah kheb d'r al 2 geschreven, maar er komt binnenkort een grotere tut aan! Ik ben er ook zeker van dat ik me hier wel ga vermaken, want het is inderdaad een uitgebreid stuk forum!
Haha ja, dat is echt Nederlands! xD

Welkom er bij ;-)

Hey bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan