Hier fout melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
<TABLE class=tborder cellSpacing=1 cellPadding=6 width="100%" align=center border=0><TBODY><TR><TD class=alt1>De gevraagde pagina http://www.pctuts.be/index.php kan niet gevonden worden.

Heeft u regelmatig dit probleem laat het weten in E-mail onsVerwijder het woord forum uit de url en je zal op de juiste pagina komen, sorry voor het ongemak.



Dees zie ik als ik op het forum wil komen!!!


Paul


</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik een e-mail krijg over een geaboneerd onderwerp staat er nnog steeds forum tussen in de link, dat zal nog wel verbeterd worden hoop ik.
 
Hier allesins niet, de mailtjes die NA de verandering in mijn mailbox toekwamen hadden de juiste link er al in.
 
Llow ik ben pas geregistreerd en kreeg een pm da ik forumregels moest lezen maar die link naar de forumregels klopt niet gelieve dit aantepassen ;)

grtz Scorpion
 
thx ;) had ondertussen gevonden keep up the good work ;)(y)

Edit: heb nog een fout gevonden als je beneden op privacy statement klik krijg je volgende fout

De gevraagde pagina http://www.pctuts.be/forum/index.php?page=Privacy kan niet gevonden worden.

Heeft u regelmatig dit probleem laat het weten in E-mail onsVerwijder het woord forum uit de url en je zal op de juiste pagina komen, sorry voor het ongemak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ivan,


Sinds gisteren, zaterdag 12/01/2008, kan ik nog wel op PcTuts met Firefox maar als ik naar een andere pagina wil gaan van PcTuts krijg ik onderstaande melding, indien ik erop klik wordt er een bestand opgehaald, er opent een neiuw tabblad en deze blijft leeg...
In IE geen probleem.

Ik hoop geen probleem...

Groetjes Krikkie
 
Hoi Ivan,


Sinds gisteren, zaterdag 12/01/2008, kan ik nog wel op PcTuts met Firefox maar als ik naar een andere pagina wil gaan van PcTuts krijg ik onderstaande melding, indien ik erop klik wordt er een bestand opgehaald, er opent een neiuw tabblad en deze blijft leeg...
In IE geen probleem.

Ik hoop geen probleem...

Groetjes Krikkie


Ik heb het getest met firefox maar krijg geen probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan