Status
Niet open voor verdere reacties.

swake

Niet meer actief
Hallo PCtutsers , ik heet eigenlijk François , maar iedereen noemt me swake. Mijn hobby is al jarenlang de computer van voor de PC reeds bestond. Amai ik word oud (lachen), of denk ik dat maar? Ik ben geboren in 1958 , het jaar van de wereldtentoonstelling. Het is daarmee dat ik zo een schoon manneke ben.
Ik hou me het meest bezig met hardware en beveiliging.
 
Laatst bewerkt:
Hoi swake, of mag ik vanaf nu François zeggen, welkom op Pctuts is iets te veel gezegd omdat we jou hier al regelmatig tegenkomen.
Wat is oud ? Je bent zo jong als je je voelt.

Ik hoop je hier nog vaak te zien.
 
Hoi Swake, met verwondering lees ik Uw bericht. Het lijkt me of ik U al jaren ken. Maar volgens mij is dat ook zo hé. Ik heb alvast vele berichten van U gelezen. Het verwonderd me eingenlijk dat ge niet in het team zit. Je bent heel bekwaam en correct. Maar als dat Uw beslissing is niet toe te treden tot het team, dan respekteer ik dat. Ik heb alvast goede herrinneringen aan de momenten dat er communicatie was tussen ons. Ik hoop je hier nog veel tegen te komen.
Over dat oud worden, dat verbeeld ge U hoor. Ik ben verleden week 63 geworden en voel me nog 36. In Uw geboortejaar ben ik de wereldtentoonstelling in Brussel gaan bezoeken met school.
 
Laatst bewerkt:
kwam mij ook al bekend voor :duimop: welkom swake

Zie je wel, een mens denkt niet op te vallen en heel de wereld kent die. Dat betekend dat wat ge doet goed is. Maar ik weet dat ge voor niet minder gaat. :applaus:
 
Zie je wel, een mens denkt niet op te vallen en heel de wereld kent die. Dat betekend dat wat ge doet goed is. Maar ik weet dat ge voor niet minder gaat. :applaus:

Hij lijkt trouwens verrekt veel op een een hele jonge broer van Elton John
avatar8074_5.gif

animaatjes-elton-john-22361.jpg
 
mannen seg da is toch gewoon swake? heeft trouwens al 750+ berichten op zijn teller staan. trouwens swake, as jij nu niet bezig aan een opleiding hijackthis? hoe is het daarmee?
 
ik denk het niet hoor Pluis, zijn laatste activiteit hier: 27-04-2011 03:10, dus een kwartiertje na zijn post. om één of andere reden heeft hij het de laatste tijd erg druk en komt hier niet vaak... ik was anders wel benieuwd naar de vooruitgang met zijn cursus HijackThis :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan