Hkey_classes_root

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb daar vorige week een sleutel verwijderd van mijn egister wat niet hoorde 'verwijdert te worden (zw) in plaats van de 'subsleutel' zo gezegd heb ik maar de hele sleutel weggehaald, omdat ik alle sleutels van een bepaald programma wilde weg halen en toen... kon mijn windoos geen programma file meer opstarten of .lnk oftewel link, exe, pif erkennen, ook al mijn icon afbeeldingen waren vernagelt.
'T heeft ff geduurd voor dat ik in mijn windoos kon als je wel begrepen zult hebben, inmiddels :p

Van mijn laptop heb ik de sleutel gekopieerd en daardoor de register enigziens hersteld zodat ik tenminste een 'Restore point' kon terug zetten en windoos werkt momenteel weer redelijk als voorheen, behalve... en nou komt het: als ik een plaatje weg save vanaf firefox of internetexplorer duurt dat heel lang.
Merk ook dat als ik met een programma 'mijn afbeeldingen' bekijk dat de cache heel langzaam aangevuld wordt tot dat ik de miniaturen zie.
Wie o wie weet hier wat op???
Het is niet overdreven inderlijk want de rest doet weer als vanouds maar wel irriterend dat wachten en het gaat echt alleen om afbeeldingen 'bufferen' zeg maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb inmiddels m'n register verder 'gesopt' en 'n paar programma's un en weer geinstallerd... geloof dat de heuvel verholpen is.
Dit kan dus dicht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan