hoe foto afdrukken de grote die ik wil

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
(heb een brother DCP J4120DW printer )

wil het op een A3 blad printen maar de afmeting van de foto moet 40,8 cm breed en 25,9 hoog zijn
weet er iemand hoe ik dat kan doen ?
 
http://www.resizer.nl/ Als het goed is werkt dit ook voor grote afbeeldingen.

Kies de foto en kies de gewenste afmeting en klik op Resize.

Binnen enkele ogenblikken zie je jouw foto in de gewenste afmeting staan.

Daarna rechtermuisklik op de foto en opslaan op de PC. Of klik op Download afbeelding
 
is geen png bestand zegt die resizer ,is wel een screen shot maar toch een png

dan zou die foto wel die afmeting hebben, maar als ik die foto wil afdrukken vragen ze welk formaat bvb A4 of A3 en dan is de foto bvb A3

het is het printen dat niet lukt , zijn voor geprogrammeerde afmetingen waar je moet in kiezen om te printen

misschien dat ik met gimp of zo dat dan wel kan doen zal dat eens proberen
 
is er geen optie om een poster af te drukken ...indien zo maak je deze dus eerst aan op de afmetingen die jij wenst ...en je gebruik dan een A3 blad zodoende hou je nog een witte rand over en deze kun je desgewenst er af knippen .
 
kleine opmerking: een A3 krijg je door 2xA4 bij elkaar te leggen.
wat ik dus bedoel is om de afbeelding te verdelen in 2 A4 bladen en deze dan aan elkaar te plakken ...zonder een overlapping ...vroeger maakte ik van 12 A4 bladen één grote poster op vraag van de kids .
(deze 12 bladen werden vervolgens aan de achter kant aan elkaar geplakt en de voorkant werd deze geplastificeerd.

je zag geen naden !


ook het Kruitvat kan dit voor je doen en dit vanaf een gewone foto ... lees meer Poster op posterpapier
 
In Coreldrawn kan je dit doen. Zelfde trukje als in #6. Maar je kan ook aangeven dat het formaat A3 moet zijn en afprinten als 2 bladen A4 of indien Uw printer A3 aankan, rechtstreeks op A3.
In Coreldrawn, kan je met op de hoek te klikken Uw afbeelding direct vergroten of verkleinen zoals je wenst.
 
ken niet veel van multimedia op de computer maar zou de vraagsteller niet gebaat zijn met software om een "banner" af te drukken ?
ik wou hier een link plaatsen naar zulke software maar als je zoekt op het web zijn er te veel , misschien moet de vraagsteller eens gaan zoeken en zien waar hij het beste zou mee zijn ?
mvg,
Arnold.
 
zal hier maar iets zetten dat ik iets gevonden heb om foto te laten afdrukken het formaat zoals ik wil
dan kan dat als opgelost en gesloten worden
heb het gedaan met open office.org writer


in open office
klik op invoegen>>afbeelding>>uit bestand
zoek het bestand op en klik op openen.
klik rechts op de afbeelding in open office
klik in menu op afbeelding.
kies tabblad type.
verander de breedte en de hoogte en klik ok.
kies bestand>>afdrukken (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan