hoe kan deze worden teruggevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lucske

Gast
iemand bij mij in de straat heeft een originele windows xp home edition maar is de verpakking kwijt kan de bijhorende sleutel van de cd op een of andere manier worden gevonden? de sleutel staat normaal op de verpakking maar wat als deze zoek is?:confused:
 
Je gebuur zou eens op zijn pc moeten kijken of er geen sticker op staat.
 
Hallo,

Ik weet niet of het lukt bij XP Home, bij XP Professional wel.
Kijk eens met de Keyvieuwer en je kent de code van jouw cd van Windows XP.

Als je op de link klikt en je kiest voor Openen zou je direkt je XP-cd code moeten zien. Je kan hem ook opslaan voor later gebruik.

Beste groeten,
Peter
 
lukt nie wordt door bitdefender als virus gezien16 toch bedankt Gismo
 
lucske zei:
lukt nie wordt door bitdefender als virus gezien16 toch bedankt Gismo
Da's raar, heb nog nooit geen melding gekregen van mijn virusscanner. Het kan natuurlijk dat sommige virusscanners eventueel wel melding maken van een virus.

Ik heb er net nog eens op geklikt en krijg geen reactie van mijn virusscanner. (AntiVir). (oh)
 
Heb hier op mijn pc een programma staan BELARC genaamd. Dit programma geeft ook alle serrienummers aan, van de geinstalleerde software
 
Palm freak zei:
Heb hier op mijn pc een programma staan BELARC genaamd. Dit programma geeft ook alle serrienummers aan, van de geinstalleerde software
bedankt voor deze Palm Freak ga es checken straks(leuk)
 
hey
ik heb verschillende " keyvieuwers " getest
raad eens ???? ze geven allen een ander nummer , blijft de vraag : wie is juist ??? maar het activering nr staat er niet bij ( produckt code van de cd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan