hoe kan ik bij instelingen van windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik neem aan dat je de windows store bedoelt.

ga hiervoor naar de windows store en dan ga je met je muis naar de rechter hoek (boven/onder) en dan selecteer instellingen.
vervolgens ga je naar voorkeuren en zet de optie "makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen uit.
hierdoor wordt je app store uitgebreider met veel meer apps.
 
je moet herinstalleren als je pc opstart.
steek je cd-rom van win7 in je player start je pc opnieuw op.dan zie je staan(druk op een willekeurige toets) doe dat dan.dan zal je cd-rom opstarten volg dan de richtlijnen. gaat het niet dan moet je je player via f8 of f10 als eerste zetten
bij win8 heb je tevoren toch je schyf geformateerd?
indien je voor je win8 installeerde een backup hebt gemaakt van win7 en die staat op een externe schyf of stick dan kan je deze terug plaatsen zonder te herinstalleren.
 
ik heb een hp laptop daar staat op de hardenschijf windows 7 ik heb er 8 op gezet met een org w8 schijf hoe kan ik terug naar windows 7 ik krijg het niet van erkaar ook niet hoe hp het schrijf

groeten

Je kan niet zomaar "teruggaan" naar Windows 7. Op je originele configuratie had je een recovery partitie waarmee je eventueel je "factory defaults" kon terugzetten. Maar met het installeren van die Windows 8 is dat allemaal teniet gedaan.
Het enige dat je nog kan doen is via HP support een Recovery DVD proberen te bemachtigen met een originele Windows 7 van je toestel. Hier gaan wel sowieso transportkosten aangerekend worden en eventueel administratiekosten.
Ofwel installeer je met een Windows 7 installatie medium (wat niet meegeleverd wordt met een nieuwe laptop) je PC terug opnieuw en gebruik je de Windows 7 licentie code onderaan je laptop. Drivers en applicaties dien je manueel te installeren achteraf dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan