hoe mijn tabbladgroote terug goed zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb bij taakbalk de fuctie vensters naast elkaar schikken gebruikt ,maar nu krijg ik die langs geen kanten meer goed elke keer komen ze er zo klein op ik moet ze iedere keer maximaliseren en das niet plezant
ik heb al terug vensters naast elkaar schikken terug gezet maar niks helpt
wie weet er wat ik moet doen
 
Jakske in plaats van op maximaliseren te klikken,gebruik de muis eens.
Rechterbovenhoekje gaan staan dan zie je dat het pijltje veranderd,dan indrukken en vasthouden en je pagina tot aan de rand van je scherm trekken,doe dit met alle kanten zodat je pagina weer heel het scherm bedekt.
Pagina sluiten en klaar is kees.
 
dat heb ik al tientallen keren gedaan, maar het is niet waar
het blijft zo staan ik weet ook niet wat er scheelt
het blijft steeds klein zoals op de foto
 
anders het volgende doen:ga van boven op beeld staan open dit en zal je zien staan:volledig scherm F 11.

SIMBA
 
bedankt JW maar dat staat er niet bij en ik heb dat al aangevinkt maar niks helpt
ge kunt dat blijkbaar niet ongedaan maken
 
Klik eens eerst op het vierkantje naast sluiten zodat je er een dubbel vierkantje op krijgt en dan verslepen naar de rand van je scherm.
 
Gewoon op het icoontje of via start naar het gewenste programma gaan en daar met de rechtse muisknop klikken. Daar kiezen voor eigenschappen. Bij uitvoeren "gemaximaliseerd" kiezen.
 
Doe dit eens op de koppeling naar internet explorer.
Dus niet op de snelkoppeling naar de site zelf.
 
hey jakske
waarom alles zo moeilijk maken ?
open via IE de webpagina -- ga naar bestand --open
ergens staat verzenden -- snelkoppeling op buroblad plaatsen --ok --sluit alles af
klik nu op de snelkoppeling --op uw buroblad --en voila uw web pagina staat er nu zoals je die afgesloten hebt ;)
 
nee het lukt nog steeds niet
als ik de explorer open heb ik geen probleem
het is bij de submaps bv pctuts en andere dingen van explorer
raar maar waar
ik heb dit nog nooit voorgehad
 
hey jakske
ik zou even naar de invoeg toepassingen zien
extra --internet opties --programma's--- onderaaan staat invoeg toepassingen beheren --deze die door IE geladen worden : vink alle onbekende uit
dan heb je ook nog deze die door IE geladen zijn -- vink alle onbekende uit ---en herstart IE -----als je probs hebt een voor een terug inschakelen
sorry maar het zal even wat werk vragen
hopelijks ben je hiermede verder geholpen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan