Androïd apps Hoe verwijderen?

Wat ik ook doe of gebruik, er blijven altijd resten hangen, op mijn Samsung S20.

Voorbeeld.: Als ik nieuwe "Sygic" installeer. Verwijder ik altijd de vorige.

Toch neemt de nieuw geïnstalleerde Sygic bepaalde instellingen van de vorige over.

Van waar komt dit vandaan? Hoe kan ik dat verhelpen?
 
voor het verwijderen van je gegevens druk je even op uw app daar zie je dit teken.deze 3 stappen !

volgens mij moet het op deze manier.
ik heb facebook app als voorbeeld genomen.
daarna verwijder je de app wat je wou doen .

klik op de info symbool
Afbeelding 1
Screenshot_20240417_115627_One UI Home.png




daarna klik op opslag
Afbeelding 2
Screenshot_20240417_121113_Settings.png





Nu zie je onderaan gegeven wissen

Afbeelding 3
Screenshot_20240417_121122_Settings.png
 
Laatst bewerkt:
Blijft vreemd.

Het voorgestelde lukt niet. Als ik via de Play Store wil proberen, komt Sygic er zelfs niet in voor.

Dit zou kunnen omdat die niet werd geïnstalleerd via de Play Store.

Via de app’s zie ik de app wel, kan ik gedwongen stoppen en verwijderen.

Even in het kort:

Ik gebruik al jaren Sygic. Nooit werden deze via de Google Play Store geïnstalleerd.

Wel via een gedownloade “.apk file.” Na verloop van tijd kies ik een nieuwere versie.

De laatste keren bemerk ik dat als ik een oude versie verwijder, dat er bij het installeren van de nieuwe versie elementen overgenomen worden van de oude.

Elementen zoals: thuis adres, werk adres, snelheidslimieten, en zo voort.

Mijn verbazing is, waar haalt hij het vandaan? Met andere woorden, er blijven dingen hangen.

Heb de verwijdering al op diverse manieren geprobeerd. Ook deze zoals door jullie beschreven.

Ook met Revo Uninstaller geprobeerd. CCleaner kuist het ook niet op.

Apparaat onderhoud van mijn S20 evenmin.

Eigenlijk zoek ik meer een app die alle hoeken en kanten van mijn toestel opruimt.
 
De app van de play store verdwijdert enkel de "apk.file". Het programma is totaal ongewijzigd.
Via instellingen app's verwijderen en apparaatonderhoud ook nog eens geprobeerd.
Laat nog steeds resten na.
Een goed cleaner zou een droom zijn. :)
 
Zou het ook niet aan de "app" kunnen liggen?

Ik meen dat ik ook eens een "app" installeerde die zich het een en ander herinnerde van de vorige installatie.

Alle cleaners die ik tot nu toe probeerde verwijderen slechts minuscule hoeveelheden data.
 
Vandaag vond ik de meest serieuze cleaner tot nu toe (zo lijkt het), door in de Play Store te zoeken naar het grootste aantal review-sterren: hij heet Cleaner & Antivirus. Ik probeer talloze "apps" die ik even snel verwijder als installeer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan